Việc làm Techcombank

Cập nhật 17/12/2024 09:21
Tìm thấy 73 việc làm đang tuyển dụng
Ngân hàng thương mại cổ phần Kỹ Thương Việt Nam Techcombank
Officer, Digital Marketing Technology Stack (40000579)
Techcombank 3.8★
143 đánh giá 767 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
  • The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
  • The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.

Key Accountabilities (1)
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences

  • Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
  • Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
  • Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
  • Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.

Key Accountabilities (2)
Performance Analytics

  • Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
  • Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
  • Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
  • Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.

Key Accountabilities (3)
Audience Management

  • Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
  • Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
  • Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
  • Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.

Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
  • In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
  • Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
  • Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
  • SQL syntax, Logical/Conditional Operation
  • Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.

Qualification

  • Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.

Success Profile - Culture Fit (Core Values)
Customer Centricity

Innovation and Creativeness

Collaboration For Common Objectives

Self-development

Work Efficiency

Success Profile - Personal Attributes
  • Integrity, modest
  • Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
  • Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
  • Persuasive, Unconventional & Forward Thinking

Location

Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi

Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 6 phố Quang Trung

Ngân hàng thương mại cổ phần Kỹ Thương Việt Nam (Techcombank) là một ngân hàng thương mại cổ phần của Việt Nam, được thành lập năm 1993 với số vốn ban đầu 20 tỷ đồng. Sau 30 năm không ngừng phát triển đi lên, Techcombank đang có chỗ đứng vững chắc trong ngành Ngân hàng nói chung, và trong nền kinh tế Việt  Nam nói riêng với doanh thu 27.000 tỷ đồng và hơn 10.000 nhân viên (năm 2020)

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo mức cơ bản
  • Tham gia vào Techcombank Care với gói bảo hiểm Bảo Việt

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team building
  • Du lịch hàng năm
  • Thứ 7 năng động
  • Party thường niên

Lịch sử thành lập

  • Năm 1993: Ngân hàng thương mại cổ phần Kỹ Thương Việt Nam (Techcombank) được thành lập tại Hà Nội với vốn điều lệ 20 tỷ đồng
  • Năm 1995: Tăng vốn điều lệ lên 51,495 tỷ đồng. Thành lập Chi nhánh Techcombank Hồ Chí Minh
  • Năm 1996: Thành lập Chi nhánh Techcombank Thăng Long cùng Phòng Giao dịch Nguyễn Chí Thanh tại Hà Nội. Thành lập Phòng Giao dịch Thắng Lợi trực thuộc Techcombank Hồ Chí Minh.Tăng vốn điều lệ tiếp tục lên 70 tỷ đồng.
  • Năm 1998: Trụ sở chính được chuyển sang Tòa nhà Techcombank, 15 Đào Duy Từ, Hà Nội. Thành lập Chi nhánh Techcombank Đà Nẵng tại Đà Nẵng.
  • Năm 1999: Tăng Techcombank tăng vốn điều lệ lên 80,020 tỷ đồng. Khai trương Phòng giao dịch số 3 tại phố Khâm Thiên, Hà Nội.
  • Năm 2000: Thành lập Phòng Giao dịch Thái Hà tại Hà Nội. Tăng vốn điều lệ lên: 102,345 tỷ đồng
  • Năm 2002: Thành lập Chi nhánh Chương Dương, Chi nhánh Hoàn Kiếm tại Hà Nội và các chi nhánh tại Hải Phòng, Đà Nẵng, Thành phố Hồ Chí Minh. Tăng vốn điều lệ lên 104,435 tỷ đồng
  • Năm 2003: Chính thức phát hành thẻ thanh toán F@stAccess-Connect 24 (hợp tác với Vietcombank) vào ngày 05/12/2003
  • Năm 2004: Khai trương biểu tượng mới của Ngân hàng
  • Năm 2005: Thành lập các chi nhánh cấp 1 tại: Lào Cai, Hưng Yên, Vĩnh Phúc, Bắc Ninh, T.P Nha Trang (tỉnh Khánh Hòa), Vũng Tàu..
  • Năm 2006: Thẻ thanh toán quốc tế Techcombank Visa được ra mắt
  • Năm 2007: Trở thành ngân hàng ngân hàng có mạng lưới giao dịch lớn thứ hai trong khối ngân hàng thương mại cổ phần với gần 130 chi nhánh và phòng giao dịch
  • Năm 2008: Ra mắt thẻ tín dụng Techcombank Visa Credit
  • Năm 2012: phát hành thẻ đồng thương hiệu Techcombank – Vietnam Airlines – Visa
  • Năm 2018: Techcombank được niêm yết trên sàn chứng khoán Thành phố Hồ Chí Minh.
  • Năm 2020: tổng tài sản doanh nghiệp ước tính đạt 439,6 nghìn tỷ đồng[10] với gần 11.882 nhân viên. Techcombank sở hữu 3 công ty con phụ trách các nhiệm vụ khác nhau bao gồm Công ty cổ phần Chứng khoán Kỹ thương, Công ty TNHH một thành viên Quản lý nợ, và Công ty TNHH Quản lý quỹ Kỹ thương.

Mission

Dẫn dắt hành trình số hóa của ngành tài chính, tạo động lực cho mỗi cá nhân, doanh nghiệp và tổ chức phát triển bền vững và bứt phá thành công.


Review Techcombank

3.8
143 review

22/11/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Review khối IT của Techcombak

18/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty làm marketing tốt nhưng vào làm thì cũng thấy nhiều vấn đề

18/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Tâm sự của một homecomer về T đỏ và đã ra đi

Những nghề phổ biến tại Techcombank

Bạn làm việc tại Techcombank? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Techcombank

Techcombank

Click để đánh giá