Mô tả công việc
• Follow the company’s “Code of Business Conduct”, as well as other policies & procedures.
• Responsible for the efficient running and organization of finance department of assigned hotels & resorts.
• Ensure that all accounting records and financial statements comply with the standards set by the Hotel and in compliance with the Uniform System of Accounts for Hotels.
• Co-ordinating with the owning company in connection with internal audit or inspection
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal accounting control which will provide for the accurate and suitable recording, summarization and reporting of all authorized financial transactions.
• Co-ordinating and maintaining the standard system of internal checks which will prevent, or result in prompt discovery and correction of unauthorized financial transactions
• Administration of approved operating plans, including measurement of actual performances reporting and interpreting operating results to Regional Controller's Office, Cluster General Manager and to others on the specific instructions of the Regional Controller's office and the Cluster General Manager from time to time
• To audit in-depth those areas which are highlighted as special problem areas.
• Ensure that timely procedures and controls are in implemented for the Accounting Department and as guidelines for staff within the department.
• Sees to the accurate and timely preparation and submission of all accounting Reports and financial statements.
• Conducts staff performance evaluations, recommends and suggests measures and actions management
• Responsible for the day to day administration of the Finance & Accounting Department and related activities. Completes any other duties assigned by the direct manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary with level-based benefits
- KPI bonus, 13th month salary
- Level-based health insurance
- Expect to onboard in February 2025
Yêu cầu công việc
- Master or University Degree in Accounting, Finance
- Good level of English
- Accounting and Finance, Management
- 5 years in a similar position in large hotels or international companies
- 5 years in the company in similar position in large hotels
Yêu cầu hồ sơ
Ngân hàng thương mại cổ phần Phương Đông được thành lập ngày 10 tháng 6 năm 1996 tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Hiện tại, ngân hàng có 95 Chi nhánh/Phòng Giao Dịch có mặt tại 23 tỉnh, thành phố tại Việt Nam, với đội ngũ cán bộ nhân viên hơn 2.000 người tính đến năm 2012.
OCB niêm yết trên Sở Giao dịch Chứng khoán Thành phố Hồ Chí Minh (HoSE) ngày 28/1/2021
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế
- Khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động văn, thể, mỹ
Lịch sử thành lập
- Ngày 10/06/1996, Ngân hàng TMCP Phương Đông chính thức đi vào hoạt động
- Năm 2007, Hợp tác chiến lược với BNP Paribas. Tăng tổng tài sản vốn lên 11.000 tỷ đồng.
- Năm 2008, Triển khai hệ thống ngân hàng lõi tốt nhất thế giới.
- Năm 2013, Nâng tổng giá trị tài sản lên 33.000 tỷ đồng
- Năm 2015, Khởi động dự án Basel II dưới sự tư vấn của DBS Singapore
- Năm 2017, Nâng tổng giá trị tài sản lên đến gần 85.000 tỷ đồng. Hoàn thành dự án Basel II đầu tiên
- Năm 2019, Đạt giải thưởng “ doanh nghiệp xuất sắc nhất Châu Á”
- Năm 2020, Đạt chứng nhận Thương hiệu quốc gia. Top 4 trong 10 Ngân hàng TMCP kinh doanh hiệu quả nhất trên thị trường. Chào đón nhà đầu tư chiến lược - Ngân hàng Aozora
- Năm 2021, OCB niêm yết trên Sở Giao dịch Chứng khoán Thành phố Hồ Chí Minh (HoSE) ngày 28/1/2021
Mission
Hỗ trợ hiện thực hóa ước mơ và tham vọng của người tiêu dùng, doanh nhân và doanh nghiệp tại Việt Nam, giúp họ đạt được sự tăng trưởng, và hoài bão như kỳ vọng.
Review Ngân hàng Oricombank - OCB
Môi trường tốt để bắt đầu phát triển bản thân
Chính sách có vấn đề
Process làm việc không rõ ràng, sếp trên push sếp dưới sếp dưới push nhân viên