Việc làm Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Cập nhật 23/10/2024 03:58
Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
Senior Customer Journey Management Specialist
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Provide operation support and propose operational solutions for ongoing journeys to ensure a seamless user journeys: address user issues, and collaborate with operational stakeholders (Product; Customer, IT ...) in case of system errors.
Participate in the development and implementation of the project
Participate in the development of product digitization features in the customer journey
Support to design and develop digital products & features (part of the digital journey) according to Agile methodology
Coordinate with related departments (Products, OPS, IT) to support the development of initiatives, digitization projects, launch (go-live), monitor performance to achieve expected results
Responsible for supporting the development of a specific implementation timeline and implementing, monitoring the implementation of digital initiatives/projects to ensure the correct implementation according to the timeline approved by the BOD
Responsible for monitoring, updating and reporting to the manager on implementation progress, costs and issues during implementation;
Responsible for working with related units to assist in solving arising problems/risks during implementation/project monitoring/initiatives/change requests
Prepare reports for management and deliver to related parties
Communicate with related party to update about project progress
Creative thinking, propose new digital solutions/journeys to enhance CVP, process & service providing for business units.
Report issues to line managers in assigned tasks
Provide operation support and propose operational solutions for ongoing journeys to ensure a seamless user journeys: address user issues, and collaborate with operational stakeholders (Product; Customer, IT ...) in case of system errors.
Participate in the development and implementation of the project
Participate in the development of product digitization features in the customer journey
Support to design and develop digital products & features (part of the digital journey) according to Agile methodology
Coordinate with related departments (Products, OPS, IT) to support the development of initiatives, digitization projects, launch (go-live), monitor performance to achieve expected results
Responsible for supporting the development of a specific implementation timeline and implementing, monitoring the implementation of digital initiatives/projects to ensure the correct implementation according to the timeline approved by the BOD
Responsible for monitoring, updating and reporting to the manager on implementation progress, costs and issues during implementation;
Responsible for working with related units to assist in solving arising problems/risks during implementation/project monitoring/initiatives/change requests
Prepare reports for management and deliver to related parties
Communicate with related party to update about project progress
Creative thinking, propose new digital solutions/journeys to enhance CVP, process & service providing for business units.
Report issues to line managers in assigned tasksYêu Cầu Công Việc
Bachelor Degree in Business/ Banking/ Finance/ Information Technology
At least 2 - 4 years of experience in project management/product development, especially in digital journeys/products related to retail credit card & consumer lending products
Language requirements - Fluent Vietnamese & English
Computer skills: skills in Microsoft Office applications (Powerpoint, Project)
Good communication and presentation skills
Problem solving and negotiation skillsLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 và 5, tòa nhà Samsora Premier, số 105 Chu Văn An, Phường Yết Kiêu, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á (tên tắt trong giao dịch: VAB) là một ngân hàng thương mại cổ phần của Việt Nam. VAB được thành lập vào năm 2003 trên cơ sở hợp nhất hai tổ chức tín dụng Công ty tài chánh cổ phần Sài Gòn (SFC) và Ngân hàng thương mại cổ phần nông thôn Đà Nẵng (DANABANK).


Review Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

3.3
7 review

24/10/2023
Nhân viên tín dụng tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc không năng động

16/06/2017
Chuyên viên pháp chế tại Hà Nội

Môi trường làm việc năng động

05/05/2018
Giao dịch viên ngân hàng tại Hà Nội

môi trường thân thiện

Những nghề phổ biến tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Bạn làm việc tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Click để đánh giá