Việc làm Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Cập nhật 24/09/2024 14:41
Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
Quality Manager / Quản Lý Chất Lượng
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
3.3
7 đánh giá 352 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

Managing Quality Assurance Goals

• Attends daily ExCom meetings to give real time updates on hotel performance, address Guest Incidences and attends monthly department meetings to enhance quality training

• Presents and share weekly analysis on defect trends, guest feedback and provides recommendations on focus areas

• Record, track and communicate the progress of quality related activities in the Hotel to ExCom members, managers, associates and the Corporate Office.

• Facilitate Problem Solving meetings assuring the systematic process is adhered to, quality tools are used, and 100% resolution is achieved.

• Facilitate process improvement teams, assuring use of the systematic processes, and improvement is achievable and measurable.

• Immerses in operations to better understand issues/defects faced on the ground

• Drives several initiatives for BSA and guestVoice

• Conducts monthly audit to ensure compliance with company and brand standards

• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals

• Directs property quality efforts to address critical customer requirements

Executing Quality Training Programs

• Train ExCom members and managers on problem solving, process improvement and Strategic Planning techniques.

• Develops specific training to improve service performance.

• Drives brand values and philosophy in all training and development activities

Managing Quality Tools

• Assures that management practices at all levels are aligned with quality tools

• Assures the tools for continuous improvements are in place and being utilized.

• Uses data collection methods to identify, compile, display, track, and analyze defect trends

Managing the Guest Experience

• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken

• Incorporates guest satisfaction as a component of departmental meetings with a focus on continuous improvement

• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.

• Responds to and handles guest feedback, problems and complaints e.g. social media, TripAdvisor

More details will be discussed during the interview

Quyền lợi được hưởng

- 02 months of probation with full salary and social insurance;

- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;

- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;

- Attractive remuneration package and 13th month salary;

- Local and International training course;

- Uniform and duty meal provided by hotel;

- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;

- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.

Yêu cầu công việc

- Fluent English, strong communication skill and problem solving skill

- 1 year experience in related position

Yêu cầu hồ sơ

- Apply directly at hotel security checkpoint (26-28 Tran Phu, Nha Trang, Khanh Hoa)

- Apply via Hoteljob page

- Call 0258 388 0000, ext. 4401 for more information

Khu vực
Báo cáo
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4 và 5, tòa nhà Samsora Premier, số 105 Chu Văn An, Phường Yết Kiêu, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á (tên tắt trong giao dịch: VAB) là một ngân hàng thương mại cổ phần của Việt Nam. VAB được thành lập vào năm 2003 trên cơ sở hợp nhất hai tổ chức tín dụng Công ty tài chánh cổ phần Sài Gòn (SFC) và Ngân hàng thương mại cổ phần nông thôn Đà Nẵng (DANABANK).

Những nghề phổ biến tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Bạn làm việc tại Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á

Click để đánh giá