Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
Marketing Manager - Luxury
Nha khoa Việt Mỹ
56 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
08/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Phúc Lợi
Experience
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Khu vực
Nha khoa Việt Mỹ
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1288 Huỳnh Tấn Phát, P. Phú Mỹ, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh
Công ty Nha khoa Việt Mỹ được thành lập và hoạt động từ 12/2004 đến nay trong lĩnh vực dịch vụ chuyên khoa Răng - Hàm - Mặt thẩm mỹ và chăm sóc sắc đẹp. với quy mô bao gồm :
1. Trụ sở chính
2. Tổng cộng 20 chi nhánh trải khắp các tỉnh Miền Tây Nam Bộ và Miền Trung Tây Nguyên
3. Đội ngũ nhân viên phục vụ chuyên nghiệp
4. Đội ngũ bác sĩ tận tâm, giàu kinh nghiệm
5. Trang thiết bị hiện đại, công nghệ tiên tiến
6. Có phòng Lab chuyên sản xuất răng sứ tại chỗ
Những nghề phổ biến tại Nha khoa Việt Mỹ
Bạn làm việc tại Nha khoa Việt Mỹ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Nha khoa Việt Mỹ
Click để đánh giá