We believe in making a real impact with our marketing efforts, adding true value for our potential customers. That's why we're on the hunt for a vibrant and fearless Marketing Specialist, bursting with passion and ready to take our marketing activities to the next level! If you're up for the challenge and eager to make a difference, we want you on our team!
What we expect you to perform
- Develop, implement, and refine comprehensive, multi-channel campaign strategies (email, socials, ads...) for demand generation; coordinate with all stakeholders, document campaign plans, and monitor their execution.
- Enhance demand capture by improving customer experience and utilizing appropriate tools.
- Create co-marketing campaigns with partner networks across various channels, including digital, social media, and events.
- Collaborate with the event marketing team to research and identify third-party conferences, sponsored events, and hosted partner activities; manage timelines and deliverables to ensure seamless execution, leading to qualified opportunities and sales pipeline growth.
- Contribute to the content strategy and work with the content marketing team to continuously enhance value for customers.
- Manage and track budgets to ensure effective ROI measurement.
- Successfully prioritize and manage multiple projects simultaneously, meeting deadlines and staying within budget.
Who you are
- At least 3 years of full-time experience in marketing, ideally in demand generation and enterprise B2B marketing.
- Excellent written and verbal communication skills in English.
- Passionate about data, with the ability to manage, collect, and report on metrics that drive action and solve problems.
- Keen interest in the latest marketing technologies and their potential to drive demand.
- Possess a positive, can-do attitude that motivates others and aligns with FIRE values.
- Familiarity with systematic testing processes is advantageous.
- Experience with Magento, Shopify, and e-commerce platforms is advantageous.
Why us
Salary: up to 40M Gross
- Seniority bonus, KPI bonus, 13th month salary, birthday gift,...
- No pressure to always get it right; we embrace failure as a learning opportunity within our team.
- Work alongside a talented and diverse marketing team.
- Free tea & coffee & borrow books.
- Office with a great view from 14th, 16th, 18th, 19th and 20th floor and creative workplace design (massage chair, PS5 ...)
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel, charity activities…) organized by the Company
- Working days are 5 days/week (Monday to Friday)
- Advancement opportunities available
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Đồng nghiệp thân thiện hỗ trợ giúp đỡ, phúc lợi, đãi ngộ tốt
Công ty training đào tạo bài bản, lộ trình rõ ràng nhưng phải mất 2 tuần mới hiểu (rw)
Môi trường lành mạnh không toxic, hỗ trợ lẫn nhau, nên thay đổi cơ chế lương hấp dẫn hơn giúp nhân viên hăng hái làm việc (rw)