Mô tả công việc
• Handling telephone calls from guests and other departments.
• Controlling lost and found items.
• Passing on messages and inquiries between floor stars and other departments.
• Issuing keys only to authorized persons and keep control by a key record book. The keys should be checked at the end of each shift to ensure that all keys are returned. A handing over is needed.
• Inspecting the nature of complaints and determine an appropriate respond Contact the supervisor for taking appropriate action.
• Offering guests items for borrowing. Keeping record of borrowed items and mark when returned. Checking items to ensure that functionality and cleanliness.
• Controlling stocks of housekeeping.
• Hand in the attendance record to the executive housekeeper daily for follow-up if needed.
• Being in charge of uniform, sundries, mini-bar beverage supplies store and outsourced laundry
• Perform duty of the department’s store management
• Arrange, monitor, and adjust the department’s roster to be followed up with the hotel business.
• Assist Head of Department in evaluating staff’s performance
• Accomplish any requests of reports, summaries, or any administrative documents related to the department’s operation and attend meetings as being required
• Arrange, monitor, and adjust the department’s roster to be followed up with the hotel business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- 5 working days, 2 days off per week
- 12 annual leaves per year
- Entitlement to full social insurance package as stipulated; 24/24 accidents insurance.
- Annual outing trip provided by company
- Room rate benefits for employees
Yêu cầu công việc
- Hands-on, detailed oriented leader
- Exceptional motivational and problem-solving skills
- Good communication and interpersonal skills
- English proficiency
- At least 2 years’ experience in same or similar position with a luxury resort or hotel
- Good level of confidence
- Flexible, willing to embrace change effectively
- Diploma or Vocational certification in Hotel Management or related field preferred.
Yêu cầu hồ sơ
SUPER HOTEL Candle Hà Nội là một trong những dự án của Tập đoàn Nhân Nghĩa, được khởi công xây dựng năm 2007 với tổng mức đầu tư hơn 40 triệu USD, Candle Hotel đã được khẳng định đạt tiêu chuẩn khách sạn 4 sao và chất lượng dịch vụ hạng sang. Những nét độc đáo của kiến trúc tân cổ điển, sự tinh tế t rong đường nét, mới lạ trong cách phối hợp đã góp phần tạo nên một không gian kiến trúc sang trọng, lịch sự mang đẳng cấp Quốc tế mà vẫn đậm đà bản sắc Á Đông.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,