Mô tả công việc
This position is suitable for young Gen Z marketers:
- Opportunity to work with a strong team of Builders from successful projects in 2021 of Icetea Labs.
- Opportunity to learn and improve knowledge and experience in the industry, and prepare for new opportunities in the future.
- The opportunity to become the representative of the project and sign the exclusive image with a long-term contract.
JOB DESCRIPTION
Support - Execute - Measure & Report about marketing plans and campaigns
For examples:
- Maintaining our social media presence across all social channels
- Conducting market research (customer insights, market insights, competitor analysis)
- Support on Structuring, managing, and growing our communities
- Support on Designing and implementing incentive programs to promote engagement and growth with existing and potential networks
- Support on writing content short form
- Other Marketing tasks
Yêu cầu công việc
- Undergraduate or recent graduate in marketing and business.
- Have Marketing relevant experience is a plus.
- Professional proficiency in written English.
- Eager-to-learn, resilient, and challenge-oriented individual.
- Possess a data-oriented and customer-centric mindset.
- Knowledge about Blockchain is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (upto 4M gross).
- Monthly Marketing training sections and on-job training.
- Gain experience in various roles within the marketing field and establish a clear career direction.
- Working in A Class Office with recreation space, team building, sports, esports, unlimited parties.
- A buzzing space full of globally influential technical founders and business establishing experts.
- Working time: Monday to Friday (9:00 AM – 6:00 PM); Lunch time: 12:00 AM – 1:00 PM.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)