Việc làm Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Cập nhật 04/10/2024 22:48
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
Business Development Manager
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics 3.9★
7 đánh giá 138 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 10/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/10/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô F, KCN Tân Hồng-Hoàn Sơn, xã Hoàn Sơn, TIên Du, Bắc Ninh, VIệt Nam

Mô tả công việc

* JOB SUMMARY:
- As Business development manager, you will be responsible for the growth of our business and securing customer satisfaction. This includes executing the complete sales cycle from identifying opportunities, to coordinate the closing of new businesses.
- To succeed in this role, you need to have a solid background in sales and proven experience from working with manufacturing industry or logistics. You enjoy networking and creating long-term relationships. Further, you have an ability to communicate to people at all levels and are good at negotiating, project management. We are seeking candidates who strong in both hunting and farming skills. The role includes developing business opportunities with Taiwanese and Chinese companies.
* MAIN RESPONSIBILITIES:
- Main job is to ensure and grow our business in both existing Chinese/Taiwanese account(s) as well as actively developing new opportunities.
- Identifying new sales opportunities and enjoys contacting prospects with a value-added approach;
- Demonstrated ability to sell solutions, identify and solve complex customer's requirement;
- Creating and executing upon a sales strategy, including market analysis customer mapping and customer-specific action plans
- Consultative selling and acting as an advisor of our sustainable and optimized transport packaging solutions and services;
- Pro-actively engage with customer to ensure their satisfaction with our products and services;
- Work closely together with other Nefab companies and functions, such as engineering, sourcing, customer service and manufacturing;
- Accurately forecast distribution and volume targets; sales pipeline management and reporting;

Yêu cầu công việc

* MINIMUM EXPERIENCE AND EDUCATION REQUIREMENTS
EDUCATION:
- Minimum bachelor's degree (Preferably in Packaging, Business Administration, Engineering or similar) or equivalent experience.
EXPERIENCE:
- Experience from B2B full-cycle sales, preferably in a multi-national environment.
- Experience from both field of sales activities (Hunting new customers) and Key account management.
- Minimum 5 years' experience working in sales, preferably with packaging industry, other manufacturing industry or logistics.
- Experience in project management is prefer.
LANGUAGES
- Fluent in both Chinese and English.
SKILLS AND COMPETENCES
- Passionate about sales and loves the thrill of new business and meeting customers' needs;
- Excellent communication and presentation skills, can easily connect with people at all levels;
- Self-driven, reliable and can work independently to deliver results;
- Ability to handle different tasks and projects in parallel, while maintaining quality;
- Demonstrates willingness and ability to work collaboratively and cross-functionally to obtain information or solve problems in support of the team's goals;
- Ability to work effectively with others to secure customer deadlines and deliverables; supports others and share information to succeed as a team;
- Takes initiative, makes things happen and drive the agenda forward to reach results and expectations;
- Technical understanding and ability to translate and present technical aspects in a way that customer representatives and other stakeholders understands.
- Basic understanding in international trading, logistics, geographic information.
- (Preferably) Basic understanding of one or more of our key customer segment fields (Automotive, Semiconductor, Healthcare, Batteries, or Telecom & Datacom).
- Staying on top of competition by monitoring trends and news.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Attractive salary ; 13th month salary
Xe đưa đón
Shuttle service available to the office
Khác
Work from Monday to Friday and 2 Saturday per month
Khu vực
Báo cáo

Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10 - Charmvit Tower, Trần Duy Hưng, Cầu Giấy

Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.     


Review Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

3.9
7 review

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Bạn làm việc tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Click để đánh giá