Việc làm The Imperial Group

Cập nhật 24/09/2024 15:16
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
The Imperial Group
Reservation Officer/ Nhân viên đặt phòng
The Imperial Group
77 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)
Tóm tắt công việc

• Responds to communications from guests, travel agents, and referral networks concerning reservations arriving by mail, telephone, telex, cable, fax, or through a central reservation system. Creates and maintains reservation records-usually by date of arrival and alphabetical listing prepares letters of confirmation and promptly processes any cancellations and modifications.
• Additional duties may include preparing the list of expected arrivals for the front office, assisting in preregistration activities when appropriate, and processing advance reservation deposits.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Yêu cầu và trách nhiệm công viêc:

• Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.
• Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and travel agents.
• Knows the type of rooms available as well as their location and layout.
• Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
• Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation.
• Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.
• Determines room rates based on the selling tactics of the hotel.
• Prepares letters of confirmation.
• Communicates reservation information to the front desk.
• Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
• Understands the hotel's policy on guaranteed reservations and no-shows.
• Processes advance deposits on reservations.
• Tracks future room availabilities on the basis of reservations.
• Helps develop room revenue and occupancy forecasts.
• Prepares expected arrival list for front office use.
• Assists in preregistration activities when appropriate.
• Monitors advances deposit requirements.
• Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.
• Makes sure that files are kept up to date.
• Maintains a clean and neat appearance and work area at all times.
• Promotes goodwill by beings courteous, friendly, and helpful to guests, mangers, and fellow employees.
• Walk around with the client and ensuring that they secure whatever services they are in need of.
• Getting information about areas of interest in order to target more clients in particular seasons.
• Making arrangements for clients travel programs.
• Tracks future room availability on the basis of reservations, and helps develop forecasts for room revenue and occupancy.
• To be aware of all front office procedures and assist with reception duties when required.
• To be fully aware of and adhere to health and safety, fire and bomb threat procedures.
• Willing to undertake any reasonable request made by management in any other areas of the house.
• Open and close the availability as and when required of hotel in all the GDS channels, IDS channels and on the hotel website.
• Configuring rates on the hotels property management system


Quyền lợi được hưởng

Lương Thưởng Hấp dẫn

Đầy đủ quyền lợi theo luật lao động Việt Nam

Yêu cầu công việc

Required Skills – Kỹ năng yêu cầu
• Must speak, read. Write, and understand the primary language used in the workplace.
• Must be able to speak and understand the primary language used by the guests who visits the hotel

Qualifications –Bằng cấp

• High school graduate or equivalent.

Experience – Kinh nghiệm
• Previous hotel-related experience desired. Experience in Hotel software and their functionalities




Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates please send your CV via Hoteljob or email: hiring imperialhotel.vn
Khu vực
Báo cáo
The Imperial Group
The Imperial Group Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

IMPERIAL Group đã chính thức thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Cùng với kinh nghiệm, đam mê và khát vọng, IMPERIAL Group hướng tới xây dựng một thương hiệu hàng đầu trong khu vực với giá trị cốt lõi là phát triển bất động sản thương mại. IMPERIAL Group luôn nỗ lực để phát triển bền vững thông qua nhiều dự án ở các khu vực khác nhau tại Việt Nam, thân thiện với con người cũng như môi trường; biến sỏi đá thành các lâu đài và tỏa sáng thế giới bằng thương hiệu IMPERIAL Group.

Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL là sự giao thoa giữa kinh nghiệm thiết kế, tư vấn phát triển, kỹ năng quản lý của các tập đoàn quốc tế hàng đầu và lựa chọn tinh hoa tuyệt vời nhất từ các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất thế giới. Cơ sở vật chất hàng đầu cùng với các dịch vụ thân thiện và sáng tạo giúp cho Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL trở thành địa điểm mà khách hàng được trân quý, tôn trọng và hưởng thụ cuộc sống hoàng gia.

Là một thành viên của IMPERIAL Group, IMPERIAL INTERNATIONAL Hotel School (IIHS) là một trong những trường hàng đầu của Việt Nam đào tạo các chương trình du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn quốc tế "Trường học Khách sạn". Các chương trình đào tạo của IIHS được thiết kế và kiểm soát chất lượng bởi Đại học Niagara, New York-Hoa Kỳ. Chứng chỉ và bằng cấp đạt chuẩn quốc tế và đủ tiêu chuẩn kết nối, liên thông toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại The Imperial Group

Bạn làm việc tại The Imperial Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The Imperial Group

The Imperial Group

Click để đánh giá