Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Responsible for serving food and beverages in guest room efficiently and in a most courteous manner. Carry out all duties in accordance with tasks and descriptions with reference to established rules and policies.
RESPONSIBILITIES
- To ensure guest satisfaction by providing excellent food and beverage service, in a friendly, competent and professional manner. Promoting a fun work environment and being a team player.
- Performs any other duties as may be assigned by your superior.
- Suggests food and beverages to be well versed with the menu, method of preparation and accompaniments.
- Cleans and polishes Glassware, China ware, hollowware and flatware.
- Maintains cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation.
- Replenishes supply of linen and other Operating equipment.
- Obtains requested items from the storeroom.
- Keeps general appearance and maintenance of working areas.
- Follows correct sequence of service outlined in the Standard Operating Manual.
- Sets up tables in accordance with policy.
- Cleans and removes dishes from the table after service is completed.
- Transports soiled dishes from guest room to kitchen and depositing them in proper placing at the Steward area.
- Cleans all spillage during mealtime and at closing.
- Maintains excellent grooming standard at all times.
- Good command food product and menu knowledge.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Responsible to ensure that have a clear understanding of the Hotel’s fire drill, policies & procedures and house rules.
- To conduct and attend periodic and daily meetings as required.
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all Resraurantl guests, clients, heads of department and employees
- Maintain a safe and Secure Working environment.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate
- Bonus salary for night shift: 30%
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS
- Excellent English skills (Verbal and written)
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE
- College Certificate.
- Experience in similar position for a minimum 1-2 years, in another 5 Star hotel.
- Outgoing personality. Willing to work for long hour.
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006
Mission
- Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường
Review BellSystem24 Việt Nam
Công ty không hề có phí phụ cấp. Chế độ của công ty dành cho nhân viên tệ. Công ty tính hay tính sai lương của nhân viên, khi đòi lại thì viện lý do để không trả tiền.
Lương của công ty thì thấp. Một số nhân viên thái độ làm việc tệ. Họp hàng ngày thì nói rất hay, nhưng không có mục tiêu cụ thể gì cả. Công ty gia đình.
Nhân sự của công ty lúc nào cũng có thái độ không tốt. Công ty áp KPI cho nhân viên quá mức. Quản lý dự án thái độ tệ.