Việc làm BellSystem24 Việt Nam

Cập nhật 13/11/2024 13:32
Tìm thấy 730 việc làm đang tuyển dụng
BellSystem24 Việt Nam
Club Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân Khu Vực Club
BellSystem24 Việt Nam 3.3★
27 đánh giá 6.5k việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.


YOUR DAY-TO-DAY

  • Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
  • Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
  • Serve welcome drink for all arrival guests
  • Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
  • Prepare requisitions for amenities on a timely basis
  • Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
  • Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
  • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
  • Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
  • Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
  • Promote resort sales and in-house facilities
  • Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
  • Bid farewell to departure guests
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Be a friendly face and helping hand to our guests
  • Look smart – wear your uniform with pride
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
  • May assist with other duties as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Service charge
  • Social Insurance as law
  • Bao Viet Health insurance for personal and family
  • 24/7 Accident Insurance
  • Rest & Relaxation Allowance
  • Relocation assistance
  • Repatriation allowance
  • Home Leave allowance
  • Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Yêu cầu công việc

1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English with professional photo
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325

Khu vực
Báo cáo

BellSystem24 Việt Nam
BellSystem24 Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P901, Tầng 9 Tòa nhà Sky City Tower A, Số 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản  Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006

Mission

  • Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường

Review BellSystem24 Việt Nam

3.3
27 review

08/05/2023
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hà Nội

Công ty không hề có phí phụ cấp. Chế độ của công ty dành cho nhân viên tệ. Công ty tính hay tính sai lương của nhân viên, khi đòi lại thì viện lý do để không trả tiền.

08/03/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Lương của công ty thì thấp. Một số nhân viên thái độ làm việc tệ. Họp hàng ngày thì nói rất hay, nhưng không có mục tiêu cụ thể gì cả. Công ty gia đình.

08/05/2023
Sales marketing tại Hà Nội

Nhân sự của công ty lúc nào cũng có thái độ không tốt. Công ty áp KPI cho nhân viên quá mức. Quản lý dự án thái độ tệ.

Những nghề phổ biến tại BellSystem24 Việt Nam

Bạn làm việc tại BellSystem24 Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BellSystem24 Việt Nam

BellSystem24 Việt Nam

Click để đánh giá