Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Pull BK Report on DTS daily to aware shipment on day/ week.
- Receive/Request or Push CS to transfer files/BK on time.
- Check SI/VGM Cut-off of carrier/coloader and send to shipper.
- Request and receive SI/VGM from shipper. Create HBL.
- Simple BK: Cross check detail BK/SI and Database on DTS: Freight term/ Shipping schedule.
- Job Creation on DTS.
- HBL Creation on DTS: fill in full information :Shipper/consignee/notify; Input correct data: cont/seal/description/move type…
- MBL Creation on DTS and website carrier directly: Follow SOP's agent and carefully submit SI + VGM to carrier on time. Check HBL and MBL to ensure everything is match.
- Send HBL to customer confirm and advise leadtime to them.
- Follow and check ATD to update on time and send the correct HBL to shipper.
- Print OBL after ATD and get payment from shipper (case by case).
- Follow BK Report/ BL Report to filing AMS/ACI/ISF and EMNF on deadline 48h before ETD.
- Pull out report on CRM system daily to update status of filling (1Y/3Z…) - If getting not yet, check carrier and website to clear this filling.
- Follow up notice's carrier such as delay notice/change MV/ Commodity or any change from shipper to update on time.
- Check ocean freight, local charge, arising charge (if any) with the carrier and arrange payment request with accountant.
- Issue Debit note to shipper, and invoice to overseas agent or relative parties.
- Send Pre-alert, SA (Shipping Advice), P.L, C.I, other documents (if any) to agent follow deadline and Agent’s SOP.
- Solve trouble if it's occurred or anything which customer need our support.
- Keep and buid relationship carrier/customer/supplier, and co-ordinate with other departments that help to run our business successfully.
- Report to manager directly ( Daily/weekly/ monthly) and do task which're consigned by manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Administration; Foreign Trade; Transportation.
- At least 2 year experienced working for/with logistics forwarder.
- Being careful, responsible, dynamic, enthusiasm & hard working.
- Good at communication Skills (Negotiation & Convincible Skills)
- Good command of English (both verbal & written)
- Probation: 2 month
- Working time ( 5 days/week): Monday to Friday: From 08h00 to 17h30
- Benefits: 13th month salary, discretionary bonus; Annual travelling; Annual intensive health check; Attendance allowance; Phone card allowance.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác: Phone card allowance, Attendance allowance
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Cơ hội huấn luyện: Internal training & External training
- Độ tuổi: 23 - 40
- Thời gian làm việc: Từ 8h00 đến 17h30 từ thứ Hai đến thứ Sáu
- Đồng nghiệp: Vui vẻ, hòa đồng, năng động
- Phúc lợi: 13th month salary, discretionary bonus
- Ngày nghỉ: Saturday & Sunday
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Tập đoàn Avanti vận hành All Habanos Concepts với sự cộng tác của Golden Phoenix, nhà phân phối chính của thương hiệu Habanos và Diageo tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết mang đến phong cách sống sang trọng cho thị trường này và kết hợp nghệ thuật thưởng thức xì gà độc quyền, rượu whisky quý hiếm và các sản phẩm chất lượng hàng đầu khác. Habanos Specialists là các cửa hàng bán lẻ được ủy quyền bán toàn bộ dòng sản phẩm Habanos và có cơ sở thường có các khu vực tiếp khách nhỏ, quầy bar và sân hiên nơi khách có thể thưởng thức các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi. Ngoài ra còn có nhiều điểm bán hàng Habonos nhỏ hơn được phép bán sản phẩm của chúng tôi.
Chúng tôi tự hào vận hành nhượng quyền thương mại tại Việt Nam của doanh nghiệp La Casa del Habano rất thành công, lần đầu tiên mang đến một đẳng cấp sang trọng hoàn toàn mới cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review Avanti Group
Môi trường thoải mái, làm việc thì lại rất nghiêm túc và tập trung. (indeed)
Quản lý kém chuyên môn, môi trường làm việc bè phái (rw)
Công ty rất ngại ký hợp đồng vô thời hạn, không hợp tìm việc ổn định lâu dài (rw)