Job Description
The successful candidate will have the following responsibilities:
- Working in teams to acquire an in-depth understanding of our client’s business;
- Carrying out the audit based on audit planning, prepare appropriate audit work papers;
- Understanding the relationships between objectives of the audit sections, the need for the sufficiency of audit evidence, and presentation of the conclusions
- A recognised degree in Accountancy and professional accounting qualifications such as ACA, ACCA, CPA Australia or equivalent
- Brings along 1 - 3 years of experience in handling a portfolio of listed clients
- A good understanding of pertinent business and risk management issues and familiarity with the relevant regulatory and reporting standards
- Good working knowledge of IFRS
- Experience in handling IPO engagements is greatly advantageous
- Excellent communications skills, strong analytical skills and excellent business acumen
⠀
Only shortlisted candidates will be contacted by KPMG Talent Acquisition team, personal data collected will be used for recruitment purposes only.
At KPMG in Singapore we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We believe that diversity of thought, background and experience strengthens relationships and delivers meaningful benefits to our people, our clients and communities. As an equal opportunity employer, all qualified applicants will receive consideration for employment regardless of age, race, gender identity or expression, colour, marital status, religion, sexual orientation, disability, or other non-merit factors. We celebrate the different talents that our people bring and support every staff member in their journey to achieve personal and professional growth. One of the ways we do this is through Take Charge: Flexi-work, our flexible working framework which enables agile and innovative teams to help deliver our business goals.
Phục vụ con người thông qua giá trị lõi là kinh doanh thương mại công nghệ chế biến thực phẩm và cung cấp hóa chất phụ gia trong ngành thực phẩm. Công ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Ba Đình (BFC) được thành lập từ năm 2000. Trải qua hai thập kỷ hình thành và phát triển không ngừng trong lĩnh vực thương mại cung cấp phụ gia và nguyên liệu thực phẩm, BFC trở thành một trong những doanh nghiệp được tin cậy nhất. Sản phẩm của Công ty đa dạng và ứng dụng rộng trong nhiều ngành sản xuất bánh kẹo, thạch, nước giải khát, kem, nước mắm, nước tương, mỳ ăn liền, chế biến thực phẩm, thức ăn chăn nuôi, ... Với sứ mệnh đồng hành cùng các đối tác trên con đường thành công, BFC nỗ lực xây dựng hệ thống quy trình kiểm soát chất lượng chặt chẽ để mang tới những sản phẩm chất lượng. BFC cũng là một trong những doanh nghiệp tiên phong xây dựng phòng thí nghiệm kỹ thuật nghiên cứu, phát triển ứng dụng phụ gia thực phẩm nhằm đưa ra được những giải pháp tối ưu nhất cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành