Mô tả công việc
We are looking for a Customer Experience Officer (CXO) - who will play a key role in connecting our center with students, helping them have the best learning journey. In this role, you'll directly influence student success and ensure every customer receives great service. It's a great opportunity to grow personally while making a positive impact on students and their families.
Job Responsibilities:
Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.
Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center's renewal progress to make sure goals are met.
Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
University degree or higher
1-2 years of experience in relevant jobs, including customer service and sales roles.
Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
Proven problem-solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
Well-organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
Proactive, detail-oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships.
Leadership skills with the ability to oversee and plan ahead is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Công ty Cổ phần Đầu tư và Tư vấn Nam Land được thành lập với tầm nhìn trở thành đối tác tin cậy hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối và tiếp thị các sản phẩm bất động sản.
Với quy trình và đội ngũ bán hàng chuyên nghiệp, Nam Land sẵn sàng cung cấp cho khách hàng các dịch vụ về nghiên cứu thị trường; xây dựng và tư vấn chính sách phân phối; chiến lược tiếp thị dự án; thực hiện và cam kết với các đối tác về tính hiệu quả cũng như thành công của các chiến dịch kinh doanh.
Thông qua từng dự án được phát triển và phân phối, Nam Land mong muốn mang đến cho Quý khách hàng giá trị gia tăng và sự thịnh vượng dài lâu, mang đến cho cộng đồng một cuộc sống văn minh, hiện đại với chất lượng cuộc sống ngày càng được nâng cao.