The Bosch Group is a leading global supplier of technology and services, in the areas of automotive and industrial technology, consumer goods as well as building technology.
The Bosch Group comprises Robert Bosch GmbH and its roughly 440 subsidiaries and regional companies in over 60 countries with over 375,000 associates all over the world.
In Vietnam, Bosch is currently active with eight business divisions: Automotive Aftermarket, Drive and Control Technology, Power Tools, Building Technology, Thermo technology, Packaging Technology, Two-Wheeler and Powersports and Sales Original Equipment.
Furthermore Bosch opened its first Software and Engineering Centre of Southeast Asia in Ho Chi Minh City and an Automotive R&D Centre, located in Ho Chi Minh City in July 2014.
For further information, please visit our website: www.bosch.com.vn
Employer Branding
- Assist country’s PIC for Personnel Marketing/Talent Relationship Management primarily with communication and design tasks for various internal & external audiences to maintain Bosch’s reputation as Employer of Choice
- Collaborate with HR locations, corporate communication teams & external partners on project planning and execution
- Upkeep templates, case studies, and creative documents in accordance with corporate branding guide in department database
Employee Engagement
- Contribute ideas, organize employee engagement projects, and perform pre- + post-project evaluations and reports
- Assist with project logistics & onsite event management
- Proactively handle & troubleshoot any arising issues on event day
Ad-hoc tasks as assigned by the supervisor.
- Entitled as full-time student during 6-month internship period, 3rd/4th year student with major in Marketing, Communications, Journalism or related fields
- No working experiences required, although students with dynamic experience in school/social activities are preferred
- Eloquent in English and Vietnamese
- Ability to use Canva, Adobe Illustrator & Adobe Premiere Pro/After Effect (or alternative movie maker app).
- Proficient in MS Office (especially PowerPoint) and other presentation software
- Skillful in video editing and photography is a plus
- Good content writing skills
- Good team working spirit, Future-focused, Result-oriented, Can-do attitude, willing to learn & develop
- Candidates must attach a portfolio with their application
- Candidates must provide an official recommendation/introduction letter with stamp from their university
- Be entrusted with your own area of responsibility
- Receive competitive internship allowances
- Join department’s outing activities
- Having 01 paid leave per month
- Lunch allowance, parking allowance
Disclaimer:
- Bosch does not charge any fees from candidates for interview participation under any circumstances.
- Bosch does not request candidates to download applications or click on any links that require fees or lack credibility.
- Bosch does not collect personal information without permission.
- Candidates are advised to verify the authenticity of recruitment information by visiting Bosch's official career website (https://careers.smartrecruiters.com/BoschGroup/vietnam) or contacting Bosch directly through official communication channels.
- If you encounter any suspicious activity or have doubts about the legitimacy of recruitment communications, please report them immediately to Bosch Vietnam.
MAI VIỆT LAND là công ty chuyên kinh doanh, môi giới bất động sản nghỉ dưỡng từ các Chủ đầu tư lớn trên thị trường bất động sản Việt Nam. Mai Việt Land có Ban Lãnh đạo giàu kinh nghiệm, đã hoạt động hơn 15 năm trong ngành bất động sản và đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, năng lực vững vàng. Chính vì vậy, dù mới thành lập nhưng Mai Việt Land nhanh chóng ghi dấu ấn và khẳng định năng lực, uy tín của mình trên thị trường. Công ty đã hợp tác và tham gia phân phối các dự án bất động sản nghỉ dưỡng của các Chủ đầu tư lớn, điển hình là Tập đoàn Flamingo - đơn vị có quần thể nghỉ dưỡng Flamingo Đại Lải Resort lọt Top 10 Resort đẹp nhất thế giới. Mai Việt Land đang tập trung nỗ lực phát triển nguồn nhân lực song song với tiềm lực tài chính, mở rộng quy mô công ty và không ngừng tiếp thu học hỏi để cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng, đạt được tiêu chí vàng và giá cả hợp lý. Trong tương lai gần, Mai Việt Land sẽ là địa chỉ tin cậy, đơn vị hợp tác giàu tiềm năng được các Quý đối tác, Quý chủ đầu tư và Quý khách hàng tin tưởng lựa chọn. Ngày 25/7/2019, sau chưa đầy 1 tháng ra mắt, Mai Việt Land đã vinh dự được vinh danh trong Top 7 đại lý tiêu biểu của Tập đoàn Flamingo nhờ vào những cố gắng và thành tích đáng nể của công ty. Tầm nhìn Bằng khát vọng dẫn đầu và chiến lược kinh doanh, phát triển bền vững, Mai Việt Land phấn đấu trở thành công ty kinh doanh bất động sản uy tín, thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Sứ mệnh Đối với khách hàng: Cung cấp các giải pháp, dịch vụ bất động sản nghỉ dưỡng hợp lý, hữu hiệu, giúp khách hàng tiết kiệm thời gian, chi phí, góp phần mang đến cuộc sống ưu việt cho khách hàng. Luôn đặt chữ TÂM và chữ TÍN lên hàng đầu để tạo lập sự tin tưởng, hài lòng nơi khách hàng. Đối với đối tác: Nêu cao tinh thần hợp tác tôn trọng, bình đẳng, đôi bên cùng có lợi, cùng phát triển. Đối với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc lành mạnh, năng động, tất cả hỗ trợ, giúp đỡ nhau cùng phát triển. Công ty tạo mọi điều kiện vật chất cũng như tinh thần để nhân viên có thể phát huy hết năng lực của mình. Đối với xã hội: Đóng góp tích cực vào sự phát triển kinh tế xã hội, tổ chức các hoạt động hướng về cộng đồng, thể hiện tinh thần, trách nghiệm của một doanh nghiệp lớn tại Việt Nam. Giá trị cốt lõi Uy tín: Lấy chữ TÍN là nền tảng trong hợp tác, kinh doanh, tạo dựng sự tin tưởng bền vững, lâu dài đối với đối tác, khách hàng. Chất lượng: Chất lượng từ lãnh đạo, nhân viên đến các dự án cung cấp cho khách hàng. Hiệu quả: Hiệu quả của công việc là thước đo mà toàn thể nhân viên Mai Việt Land hướng tới. Cơ cấu tổ chức Mai Việt Land cam kết đồng hành cùng khách hàng và đối tác để tạo lập các giá trị văn hóa, kinh tế, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống và sự phát triển của ngành bất động sản Việt Nam. Trân trọng!