Mô tả công việc
As an Accountant cum HR Specialist, you will be responsible for managing the financial transactions and bookkeeping activities as well as calculate the payroll for company. Your duties will include:
• Make timesheets according to the regulations of the enterprise.
• Monitor and ensure that the timekeeping of employees is carried out fully and accurately.
• Periodically calculate salaries for groups of employees based on timesheets, bonuses, allowances and deductions according to regulations of enterprises (Personal Income Tax, Social Insurance,)
• Include the spreadsheet of salary advances in the month in the final salary table to calculate the actual salary received for employees. (if any)
• Update new income calculation parameters when employees are promoted – salary increases.
• Manage non-salary incomes for personal income tax finalization.
• Implement the payment of salaries to employees periodically.
• Making periodic personal income tax finalization reports. Make social insurance report forms. Making periodic reports on salaries, social insurance, health insurance; trade union funds are the responsibility of salary accountants.
• Input
• Making weekly, monthly payroll report as per manager request.
• Record/enter the invoice for the purchase of goods and related documents.
• Issue sales VAT invoices.
• Making the receipts, cash, and bank receipts.
• Tracking inventory of goods.
• Declare taxes and prepare the financial statements.
• Other tasks will be assigned by the direct manager.
Yêu cầu công việc
• 5-10 years experience
• Graduated in Accounting/Audit/Financial
• Strong computer skills such as typing, system and software knowledge.
• Accurate data entry skills with great mindfulness
• Excellent communication skills, both verbal and written, to communicate with employees regarding their issues and concerns.
• Sound decision-making skills.
• Ability to multitask in a stressful environment with specific deadlines.
• Ability to work independently in a time-sensitive environment.
• Proficiency in English is a plus
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Cơ hội du lịch
NovaDreams với tầm nhìn trở thành một trong những thương hiệu vui chơi giải trí uy tín tại Việt Nam, hiện đang tuyển dụng nhiều vị trí nhân sự cấp cao trong năm 2021.
NovaDreams là đơn vị nghiên cứu, phát triển và quản lý vận hành các sản phẩm vui chơi giải trí đa dạng, độc đáo như Công viên giải trí chủ đề, Công viên nước, Công viên sinh thái, Trung tâm giải trí trong nhà, Các loại hình show biểu diễn nghệ thuật….
Cùng với nhiều đơn vị thành viên khác, NovaDreams có sứ mệnh nâng tầm giá trị các bất động sản đô thị du lịch do NovaGroup đầu tư và phát triển. Hiện tại, NovaDreams là một mảnh ghép thú vị, mang màu sắc trẻ trung và có mặt tại NovaWorld Ho Tram, NovaWorld Phan Thiet, NovaHills Mui Ne Resort & Villas, NovaBeach Cam Ranh.
Tại NovaWorld Phan Thiet, Công viên giải trí 25ha Ocean World là một trong những công trình vui chơi giải trí trọng điểm tại khu vực, bao gồm Công viên nước Ocean Kingdom, Công viên giải trí theo phong cách khám phá Adventure Park, Circus Land và nổi bật là Stunt Show – Chương trình biểu diễn kỹ xảo hành động.
Tại NovaWorld Ho Tram, tháng 10/2021, NovaDreams dự kiến đưa vào vận hành Khu trò chơi dưới nước thuộc Công viên giải trí Tropicana Park.
Nằm trong hệ sinh thái của NovaGroup, NovaDreams không ngừng xây dựng chế độ phúc lợi cạnh tranh; môi trường làm việc lý tưởng, chuyên nghiệp; lộ trình thăng tiến hấp dẫn và đặc biệt là các chương trình đào tạo, phát triển nhân tài từ bên trong tổ chức.