Mô tả công việc
- Adhering to all Wyndham brand standards
- Devising and maintaining office systems, including data management and filing
- Arranging travel, visas and accommodation for the General Manager
- Arranging travel, visas and accommodation for the expatriate managers/ staffs
- Scheduling and updating passport, visa information or renewals, Work Permit renewals and other related legal documents for expatriate managers and staffs
-Being responsible for effective and proper translation from local managers to expatriate managers; disseminating information for the effective translation and prompt circulation of documents to ensure stipulations are complied
-Maintaining the General Manager’s schedule, booking meetings and appointments, screening calls and prioritizing daily tasks and responsibilities
- Being responsible for distributing meeting agendas, scheduling meetings and recording and transcribing meeting minutes; handling the General Manager’s personal and business correspondence, including emails and memos – as deemed necessary
- Handling and taking care of sustainability issues, charitable requests and corporate sponsorship queries; submitting a monthly report on sustainability to the General Manager
- Attending and recording minutes of meetings, overseeing the accurate translations and distribution of the same among necessary people
- Organizing and maintaining trace files of work that requires immediate supervision and action from General Manager; actively reminding General Manager of the activities and works to be done
- Organizing an inter – department meeting on behalf of the General Manager; extracting documents from all the Department Heads and compiling it in a file
- Performing other tasks assigned by superior
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary range
Yêu cầu công việc
- Graduating from college and higher
- Having degrees and certificates related to the profession
- Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort
- Being fluent in English; being able to using other language
- Being able to work independently under high pressure
- Being good at communicating,being agile, enthusiastic, careful
- Having good problems solving skills,arranging work and coordinating with colleagues well
Yêu cầu hồ sơ
- Email: hreacòngwyndhamgardencamranh.com
Phone: 0911 812 713
Lot D14b, Northern Cam Ranh Peninsula Tourist Area, Cam Hai Dong Commune, Cam Lam District, Khanh Hoa Province
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Về công việc, HR trả lời cũng không đúng trọng tâm. Rút kết là thành lập 15 năm nhưng qui trình thì chưa xây dựng xong, không thấy được định hướng phát triển.(rv)