- Understand the market and category opportunities within territory to identify opportunities for market share growth at the customer/account level.
- Maintain strong, current nutrition, scientific, and medical knowledge to support selling and educating about Abbott products.
- Execute on account plans that grow market share based on these opportunities, in alignment with the territory strategy.
- Educate HCPs on the importance of nutrition on patient quality of life, and the role of Abbott’s products in increasing quality nutrition, through effective detailing conversations.
- Conduct consultative selling dialogues with HCPs to secure commitment to recommend Abbott products as the brand of choice.
- Uncover the needs and priorities of individual HCPs to customize the positioning of Abbott products, and the benefits to the patient of choosing the Abbott brand.
- Build a story about the Abbott product to demonstrate how the product meets the needs of the HCP, and highlights the benefits of choosing the Abbott brand.
- Anticipate and manage HCP objections to recommending Abbott products. Gain HCP agreement to recommend Abbott products to patients requiring nutritional support.
- Measure progress against account objectives, per the account plan, and take action to ensure targets are met on a monthly and quarterly basis.
- Collaborate with PGs to support patient education regarding nutrition and Abbott brands, to influence patient choice of nutrition products. Meet key KPIs and targets as assigned by the Sales Manager.
- Develop and maintain strong relationships with HCPs throughout the customer account, at different levels of responsibility and influence.
- Leverage existing HCP relations
- Experience in Pharmacy
- Degree in Pharmacy or Medicine
- Sales ability
- Strategic account management
- Excellent communication skills
- Organization and planning skill
Chào mừng bạn đến với IGC Group. Kế thừa nền tảng hoạt động giáo dục vững chắc hơn 24 năm với 25 cơ sở giáo dục đào tạo từ bậc Mầm non đến Phổ thông, Cao Đẳng; Tập đoàn Giáo dục IGC mang hoài bão và khát vọng của một Tập đoàn Giáo dục chất lượng cao đáng tin cậy hàng đầu Việt Nam; là nơi ươm mầm, phát triển toàn diện cho những thế hệ công dân toàn cầu cùng hoài bão lớn trong một môi trường học tập hạnh phúc.
Tại IGC, 3 giá trị cốt lõi Yêu thương - Tôn trọng - Trách nhiệm sẽ tiếp tục là nền tảng giá trị cho mọi hoạt động chuẩn mực và vững chắc. Với mục tiêu giáo dục M.K.S.A rõ nét (Mindset - Tư duy, Knowledge - Kiến thức, Skills - Kỹ năng, Attitude - Thái độ), IGC phát triển không gian học tập, rèn luyện chú trọng trải nghiệm, phát triển bản thân một cách linh hoạt và toàn diện cho người học. Song hành cùng việc không ngừng gia tăng các giá trị cho học sinh, sinh viên, IGC kiên định mục tiêu phát triển bền vững, đồng hành cùng đội ngũ nhân sự yêu ngành - giỏi nghề,… tạo nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động giúp mỗi cá nhân phát huy vai trò và đóng góp vào sự phát triển của tổ chức và cho nền giáo dục nước nhà.