Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 18/12/2024 21:02
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Quality Assurance Specialist (Medical Lab)
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 86 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Document control and record (50%)
1.1. Document control (20%)
- Review procedure + revise procedure (English and Vietnamese version) according to ISO 15189: 2022 standard and DOH regulations related to medical fields.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
1.2. Record control (20%)
- Collect data and information to make records related to ISO 15189:2022.
- Arrange the records according to procedures.
1.3. Ad-hoc document review (10%)
- Receive the request from Lab or other departments to update the SOPs/QSPs.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
2. Support QA team and related departments in external audit (ISO, DOH, …) and Internal audit with QA Head (20%)
2.1. External audit (ISO audit, DOH audit, Polyclinic audit,…) (15%)
- Co-ordinate with related team to compose the procedures align with ISO standard, 2429 decision from DOH.
- Attend the audits and support arrange files for QA team.
2.2. Internal audit (Laboratory) (5%)
- Support to translate and explain the non-conformities for departments and person in charge during audit.
- Monitoring the corrective action and support to propose preventive action for NCs to department in charge.
3. External Quality Control Program (20%)
3.1. Sample receive and distribution
- Receive sample from vendors.
- Checking the quality of specimen (Lot/date, temperature, quantity)
- Handover to related departments
- Fill records.
3.2. Result submission
- Checking raw data and result sheet
- Submit data on portal.
3.3. Result evaluation
- Receive evaluation report from portal --> analyze result.
- Arrange the hard copy and soft copy.
- Input data to monitor on excel sheet + email to Lab.
3.4. Corrective action and preventive action
- Identify the outlier in the evaluation report and notify to department for CAPA.
- Review the CAPA and follow up with evidence.
- Tracking CAPA.
4. Training (10%)
- Prepare material and assessment sheet to topic assigned by QA Head.
- Conduct the training and evaluate the assessment after training.
- Arrange training records.

Yêu Cầu Công Việc

-        At least 1 year of experience in quality assurance of medical.
-        At least 1 year of experience in medical laboratory.
-        Graduated major related to Medical.
-        Good computer skills MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
-        Can communicate in English and read document in English.
-        Good in documentation and good grasping power.
-        Good time management in completing tasks.
-        Team work attitude and critical thinking.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá