Việc làm IIG Vietnam

Cập nhật 07/12/2024 13:00
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IIG VIỆT NAM
Consumer Insight Manager
IIG Vietnam 3.7★
13 đánh giá 176 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Who we are

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.

Job Summary

Job Responsibilities

  • Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide

comprehensive story (what work, does not work vs. plan) with fact-based insights to imply potential

actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if

relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,

RGM,...

  • Lead brand research agenda:
  • Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
  • Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
  • Build research plan based on AOP and discussion with business team
  • Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
  • Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
  • Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
  • Provide clear I&O which imply actions forward
  • Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge

categories

  • Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new

research approaches, trend updates.

Skills And Experience

  • Bachelor/ Master Degree
  • From 3 Years experience in Consumer Insight.
  • Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
  • Good analytical skills
  • Passion for consumer, customer and brands
  • Insight, curious & creative
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
75 Giang Văn Minh, Phường Đội Cấn, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2000, IIG là tổ chức hàng đầu tại Việt Nam, Lào, Campuchia và Myanmar về khảo thí, kiểm định và đảm bảo chất lượng giáo dục. Tại Việt Nam, IIG Việt Nam cung cấp các giải pháp giáo dục toàn diện từ dạy, học tới đánh giá năng lực sử dụng ngoại ngữ, tin học… trong nhà trường và doanh nghiệp, các công cụ hỗ trợ đào tạo (chương trình học trực tuyến, phòng lab ngoại ngữ, tư vấn chương trình giảng dạy)… góp phần định hướng và cải thiện chất lượng đầu ra của các cơ sở đào tạo, đồng thời chuẩn hóa các kỹ năng làm việc quan trọng cho nguồn nhân lực Việt Nam.
IIG Việt Nam là tổ chức duy nhất tại Việt Nam được ủy quyền thực hiện các bài thi quốc tế uy tín sau:

HỆ THỐNG BÀI THI NGOẠI NGỮ

  • TOEIC (Test of English for International Communication)
  • TOEFL (Test of English as a Foreign Language)

Review IIG Vietnam

3.7
13 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty ổn áp, lương khá cao so với mặt bằng chung. Môi trường thoải mái, không OT, đúng giờ tan làm (rv)

17/06/2022
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Công việc chỉ phù hợp cho người đi làm kiếm tiền tiêu xài chơi chơi thôi. Hợp với mấy chị làm nội trợ văn phòng ngày đi làm tối về cơm nước vậy thôi. Lương thấp mà làm thì hơi cực.(rv)

16/06/2021
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Điểm trừ là nếu fresher mới cứng thì tự bơi hơi nhiều, môi trường không mạnh về technical nên làm fresher về technical thì gần như khó phát triển và học hỏi được.(rv)

Những nghề phổ biến tại IIG Vietnam

Bạn làm việc tại IIG Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IIG Vietnam

IIG Vietnam

Click để đánh giá