Mô tả công việc
• Manage a fully integrated communications calendar for the Hotel around events, food and beverage, public holidays, need periods
• Establish and maintain a relationship with Key local press, local media
• Liaise with the regional Communications team to maximize communications exposure
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotels positioning and brand.
Social Media:
• Set-up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets (Facebook, Twitter, You Tube, Flickr etc) and develop social networks
• Effectively manage the hotel’s content and images through conducting regular website audits
• Manage online advertising for conference and catering and food and beverage activity at the hotel
• Monitor various media for positive and negative comments and discussions about the Hotel (Tripadvisor, Blogs, Forums). Take part in conversations and answer comments as a mediator
• Recommend new alternatives or ideas to develop the Hotel’s online marketing strategies
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law
- Professional working environment. Care about your career advancement
Yêu cầu công việc
- Minimum 03 year’s experience in a similar position
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Must enjoy spending time on Facebook, Twitter, Youtube ect…
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Được thành lập vào năm 2000, IIG là tổ chức hàng đầu tại Việt Nam, Lào, Campuchia và Myanmar về khảo thí, kiểm định và đảm bảo chất lượng giáo dục. Tại Việt Nam, IIG Việt Nam cung cấp các giải pháp giáo dục toàn diện từ dạy, học tới đánh giá năng lực sử dụng ngoại ngữ, tin học… trong nhà trường và doanh nghiệp, các công cụ hỗ trợ đào tạo (chương trình học trực tuyến, phòng lab ngoại ngữ, tư vấn chương trình giảng dạy)… góp phần định hướng và cải thiện chất lượng đầu ra của các cơ sở đào tạo, đồng thời chuẩn hóa các kỹ năng làm việc quan trọng cho nguồn nhân lực Việt Nam.
IIG Việt Nam là tổ chức duy nhất tại Việt Nam được ủy quyền thực hiện các bài thi quốc tế uy tín sau:
HỆ THỐNG BÀI THI NGOẠI NGỮ
- TOEIC (Test of English for International Communication)
- TOEFL (Test of English as a Foreign Language)
Review IIG Vietnam
Công việc chỉ phù hợp cho người đi làm kiếm tiền tiêu xài chơi chơi thôi. Hợp với mấy chị làm nội trợ văn phòng ngày đi làm tối về cơm nước vậy thôi. Lương thấp mà làm thì hơi cực.(rv)
Điểm trừ là nếu fresher mới cứng thì tự bơi hơi nhiều, môi trường không mạnh về technical nên làm fresher về technical thì gần như khó phát triển và học hỏi được.(rv)
Một môi trường làm việc rất thân thiện