Mô tả công việc
- Oversee the Experience Department operations, ensuring high-quality service in the Experience Center, Fitness Center, Pool, Beach, and Boat operations.
- Manage host performance, including selection, training, engagement, and recognition programs, while ensuring guest satisfaction and continuous improvement.
- Ensure health and safety standards for both guests and hosts, and promote sustainability practices.
- Attend daily operational meetings, implement Six Senses best practices and LQA standards, and liaise with Front Office for smooth operations.
- Maintain relationships with external teams, such as the National Park, and ensure safe and up-to-date trekking routes and activities.
- Handle guest complaints and feedback promptly, ensuring the service recovery process is followed.
- Monitor guest preferences, update profiles, and ensure smooth arrival, departure, and service processes.
- Handle any other duties as assigned by the Resort Manager and General Manager
- Open to Expat
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary in 2-month probation
- Social Insurance on 100% salary
- Annual Home leave ticket support
- Accommodation provided
- Uniforms and Laundry Service provided
- Relocation allowance to all positions provided
- 24/7 personal accident enrolled from starting date
- Duty Meals and Transportation provided
- Worldwide learning & Career Development with Six Senses & IHG
Yêu cầu công việc
- Excellent command over written and spoken English.
- Knowledge about water sports, safety and emergency rescue
- First aid knowledge
- Any equivalent combination of experience and training that provides the required knowledge, skills, and abilities.
- Familiar at creating reports, summaries and other documentation.
- Must participate and successfully complete training and educational programs made available to Six Senses Resorts & Spas.
Yêu cầu hồ sơ
- A Bachelor's degree or diploma in recreational activities or hospitality is required.
- Five years or more of experience in water sports, hospitality or recreational facilities.
- Advanced Microsoft software knowledge.
Công ty Cổ phần BPO Mắt Bão là một trong những nhà cung cấp dịch vụ quy trình Kinh doanh tốt nhất tại Việt Nam. Mắt Bão BPO được biết đến với dịch vụ chuyên nghiệp, đa dạng cùng nền văn hóa doanh nghiệp đặc sắc với hơn 5000 nhân sự trên cả nước. Tại Mắt Bão BPO, Chúng tôi cung cấp các dịch vụ sau: - Chăm sóc khách hàng – Call Center - Thuê ngoài nhân sự - Quản lý tòa nh Mắt Bão BPO quy trình kinh doanh chuyên biệt dựa trên nền tảng “Hợp tác – Chuyên nghiệp – Cùng phát triển”. Với kinh nghiệm chuyên môn sâu sắc, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, quy mô trên cả nước, Mắt Bão BPO định hướng phát triển bền vững và duy trì chất lượng dịch vụ tốt - Tầm nhìn: Hướng tới “Công Ty Số 1 Việt Nam Về Dịch Vụ BPO” -
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Sứ mệnh: Nỗ lực trở thành cộng sự đắc lực, đồng hành và đem lại giá trị cho khách hàng doanh nghiệp - Giá trị cốt lõi: Tin cậy – Tận tâm – Tôn trọng
Review Mắt Bão BPO
Giống xí nghiệp, công việc lặp đi lặp lại, phúc lợi bình thường, không được sử dụng đth trong giờ làm, chỗ để xe cách 10p (RV)
HR hỗ trợ tốt. Chế độ cty có vẻ không hợp lí, cân nhắc khi nhận offer
Quy trình rút số bảo hiểm và xin quyết định nghỉ việc khó. Lương thấp (RV)