Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
Be responsible for activities and duties areas of facility, equipment and manufacturing engineering while also supporting engineering department and company goals. Develop processes, procedures, and provide the necessary technical expertise that achieves and increasingly effective operation.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
1. Check all parts, facilities and machines for lubrication.
2. Complete and maintains report, such as down time and operation records, maintenance record, inventories, and test results.
3. Recommend or initiate personnel actions, such as employment performance evaluations, promotions, transfers, discharges, and disciplinary measures.
4. Establish or adjust work methods and procedures to meet production schedules by using knowledge of machine capacities, facility, and personnel.
5. Monitor operations, and inspect, test, and measure completed work by using devices, such as hand tools, gauges, and specify to verify conformance to standards.
6. Patrol work area and examine tools, machines and facility to detect unsafe conditions or violations of safety rules.
7. Direct, coordinate, and assist in performance of workers' activities, such as engine tune-up, hydroelectric turbine repair, or circuit breaker installation.
8. Recommend measures, such as procedural changes, service manuals revisions, and machine purchases, to improve work performance and minimize operating costs.
9. Confer with personnel, such as management, engineering, quality control, customers, and workers' representatives to coordinate work activities and resolve problems.
10. Examine machines, system, or facilities, such as compressors, air-conditioning, or industrial plant, and analyze information, to determine installation, service, or repair needed.
11. Request materials and supplies, such as tools, machines, and replacement parts for work activities.
12. Compute, estimate actual costs of factors, such as materials, labor, and outside contractors, and budgets.
13. Assigns workers to perform activities, such as service appliances, repair and maintain vehicles, and install machinery and equipment.
14. Trains workers in methods, procedures, and use of equipment and work aid, such as hand tools, and test equipment.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education
- AAS degree in a related technical field of study or equivalent experience required. Related technical courses, vendor training, and company specific courses desirable
2. Experience
- 2 or more years of maintenance management level experience required
- Hands-on mechanical, electrical, and electronic experience required
- Experience utilizing computerized maintenance systems required
3. Knowledge of:
- Knowledge of machines and tools, including their designs, uses, repair, and maintenance.
- Knowledge of business and management principles involved in strategic planning, resource allocation, human resources mode, leadership technique, production methods, and coordination of people and resources.
- Knowledge of principles and procedures for personnel recruitment, selection, training, compensation and benefits, labor relations and negotiation, and personnel information systems.
- Knowledge of the structure and content of the English language including the meaning and spelling of words, rules of composition, and grammar.
- Knowledge of the practical application of engineering science and technology. This includes applying principles, techniques, procedures, and equipment to the design and production of various goods and services.
4. Skills and Abilities
- Ability to work independently, organize and prioritize work.
- Dependable
- Detail and accuracy oriented
- Ability to problem solve
- Team Player
- Confident, firm personality
- Ability to control a high pressure situation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Misa là công ty công nghệ thông tin tại Việt Nam được thành lập năm 1994 với lĩnh vực kinh doanh chính là cung cấp các giải pháp công nghệ thông tin cho cộng đồng.
Hiện MISA có 1 trụ sở chính tại Hà Nội và 05 văn phòng đại diện đặt tại Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, TP. Hồ Chí Minh và Cần Thơ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ Bảo hiểm sức khỏe toàn diện: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp… theo đúng quy định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- CLB thể thao miễn phí: CLB Bóng đá, Cầu lông, Tennis, CLB yêu sách…
- Tổ chức Teambuilding cho toàn thể các MISAer 1 năm 1 lần,
- Nghỉ mát hàng năm, Teambuilding hàng quý
- Hoạt động ngoại khóa khác (Rung chuông vàng, Đấu trường MISA,…)
Lịch sử thành lập
- Năm 1994 - 1996, Xác lập chỗ đứng trên thương trường
- Năm 1996 - 2001, Tận dụng cơ hội, phát triển thương hiệu
- Năm 2001 - 2010, Vươn lên để trở thành chuyên nghiệp
- Năm 2010 - 2017, Phát triển, mở rộng thị trường làm chủ xu hướng Phần mềm như một dịch vụ
- Năm 2018-nay, Phát triển các nền tảng, phần mềm và dịch vụ công nghệ thông tin thích ứng cuộc CMCN 4.0 để thúc đẩy sự phát triển của đất nước và các quốc gia trên thế giới
Mission
Sứ mệnh của MISA là phát triển các nền tảng, phần mềm và dịch vụ công nghệ thông tin để thay đổi ngành kinh tế và giúp khách hàng thực hiện công việc theo phương thức mới, năng suất và hiệu quả hơn nhằm thúc đẩy sự phát triển của đất nước và các quốc gia trên thế giới.
Review MISA
Lương thưởng tốt, đồng nghiệp thân thiện, có chế độ OT rõ ràng. Nhưng thiết bị làm việc chưa tót lắm, quy trình làm việc còn khá rắc rối. (it)
Quy trình phỏng vấn không rõ ràng, hỏi lí do thì không phản hồi. (rw)
Công ty này có quy định phạt hay trừ tiền nhân viên chế độ quan liêu, sơ hở là phạt tiền nhân viên. (rw)