Working location: HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
Working schedule: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
Responsibilities:
- Develop product: Plan and lead the features development process from concept to design, development, and launch, ensuring alignment with business strategy and customer needs.
- Product design and specification: Collaborate with BA teams to translate product ideas into detailed technical specifications, ensuring functionality and quality standards are met.
- Manage product development projects: Oversee the entire features lifecycle, ensuring projects are on time and within budget while resolving development challenges.
- Testing and quality assurance: Coordinate testing phases (alpha, beta), gather feedback, and work with QA to ensure the product is stable and ready for launch.
- Cross-department collaboration: Work closely with internal support teams to ensure effective product communication and timely feedback collection.
- Post-launch monitoring and improvement: Track product performance after launch, using data and customer feedback to propose and implement improvements to enhance product quality.
- Other tasks assigned by the Line Manager.
Qualifications and Skills:
- Bachelor’s degree in Information Technology, or a related field;
- 1 year experience, Priority: candidates with BA background;
- Consistent record of overseeing all aspects of a successful product throughout its life cycle;
- Sound technical knowledge with practical experience in software development and web technologies;
- Strong analytical skills and a hands-on approach to problem solving;
- Proficient in collaborating with cross-functional teams within a matrix organizational structure;
- Proficiency as a business analyst, with a strong grasp of product insights.
- Have a laptop.
Benefits:
- Competitive salary in line with experience and capability;
- Package Salary: 13 months of salary;
- Salary reviews twice a year;
- Social, health & unemployment insurance;
- Health insurance package;
- Annual leave days: 12 days/year;
- Work from home: 3 days/ month;
- Company trip, team building, internal event,..;
- Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through bTaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Navigos Group tự hào sở hữu những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tuyển dụng tại Việt Nam, bao gồm VietnamWorks - cổng thông tin tuyển dụng trực tuyến và Navigos Search - dịch vụ tuyển dụng nhân tài cấp trung và cấp cao hàng đầu Việt Nam.
Đến nay, ở cột mốc kỷ niệm 20 năm thành lập và hoạt động tại thị trường Việt Nam, tài sản quý báu nhất mà Navigos Group có được chính là cơ sở dữ liệu ứng viên lớn nhất và toàn diện nhất. Được biết đến nhờ văn hóa dịch vụ chất lượng và luôn lấy con người làm trọng tâm, chúng tôi đã duy trì được vị thế Nhà cung cấp dịch vụ tuyển dụng hàng đầu tại Việt Nam từ khi thành lập vào năm 2002.
Sự tăng trưởng ổn định của công ty đã giúp chúng tôi liên tục thiết lập nên những cột mốc mới - trong đó cột mốc đặc biết nhất là sự sát nhập với en-Japan, một tập đoàn quốc tế đứng đầu khu vực với nhiều chuyên môn về nhân sự và tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
- Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.
Review Navigos
Có sự training nhưng môi trường làm việc không thân thiện, phúc lợi kém
Môi trường tạm ổn
Không có sự phát triển