Mô tả công việc
1. Human Resources
- Manage and implement recruitment plan for Hanoi Branch including: search candidate, application screening CVs, interview arrangement and inform to the candidate.
- Control and follow up Staff Referral Program
- Prepare for new hire on-boarding process :document, equipment, offer letter, conduct induction and orientation programs for new hires.
- Work closely with HR HCM team to ensure the administration process from recruitment to the exit of individual employee to be strictly implemented and recorded properly.
- Coordinate with HR Recruitment & Training HCM to arrange training activities for Hanoi Branch.
- Manage attendant records, annual leave, sick leave of employees.
- Support, answer and transfer documents like: Insurance, claim PVI Insurance, Labor contract,…
- Assist Manager – Vietnam North Region to promote and strengthen compliance activities .
- Employee relation: be a friendly contact point between HR and employees; build up strong relationship and get trust from internal employees.
2. Office Administration
- Maintain the company’s professional image
- Make the all payment request for supplier, make an excel sheet to follow grab cost each month.
- Perform general administrative duties including but not limited to ordering stationery, airplane and car booking, managing the use of taxi card, grab taxi & accommodation for business trip, namecard, office cleaning,…
- Make sure all resources are ready (buying office tools/ equipment, food and drink…)
- Arrange and make plan for company activities/ events such as party, outing/ company trips, year-end party, etc.
- Support IT like : manage internet, camera and contact suppplier to solve the problem about network.
- Other assignments required by Manager – Vietnam North Region / HRM.
Yêu cầu công việc
- College/ university graduate in related majors.
- 1 - 2 years of working experience in HR and Admin field
- Strong organization skills
- Effective communication and influencing skills
- Strong interpersonal and good presentation skills
- Ability to work professionally and under high pressure
- Demonstrated a good commitment aptitude, customer oriented, problem solving and judgment skills.
- Fair English skills & fully proficient with MS Office
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Nệm Thuần Việt xây dựng thương hiệu dựa trên nền tảng của sự uy tín và niềm tin từ phía khách hàng. Trong suốt những năm đi vào hoạt động và phát triển, toàn bộ sản phẩm của công ty Nệm Thuần Việt luôn đạt được tiêu chuẩn chất lượng sản phẩm của Hàn Quốc và Tiêu chuẩn Quản lý chất lượng Quốc tế ISO 9001 – 2015. Các sản phẩm Nệm cao su cho đến Gối cao su đều đạt được độ bền chắc và an toàn tuyệt đối.
Từ khâu chọn lọc nguyên liệu đến khi đưa vào nhà máy sản xuất và phân phối đến tay người tiêu dùng là cả một quá trình theo dõi tận tâm. Để làm được điều đó, Nệm Thuần Việt chú trọng đào tạo từng công nhân viên, cán bộ kỹ thuật viên cho đến các nhân viên bộ phận khách hàng. Đây cũng là cốt lõi cho sự phát triển lâu dài, giảm thiểu những sai sót trong quá trình sản xuất, đẩy nhanh tiến độ.
Nệm Thuần Việt mong muốn lan tỏa sản phẩm tốt vì sức khỏe đến với mọi người, mọi nhà. Chúng tôi không chỉ tập trung phát triển bán hàng trực tiếp tại cửa hàng đại lý mà còn đẩy mạnh các chiến dịch kinh doanh Online nhằm tiếp cận đa dạng khách hàng ở mọi nơi trên đất nước và còn thúc đẩy nhanh chóng – tiện lợi quá trình chọn lựa, đặt mua sản phẩm, thích hợp với cuộc sống hiện đại và luôn bận rộn như hiện nay. Nệm Thuần Việt lắng nghe nhu cầu sử dụng và tiếp nhận những phản hồi từ phía khách hàng để ngày càng tiến xa hơn, mang giấc ngủ hoàn hảo đến cho mọi gia đình.