Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
Test Lab Automation Supervisor leads the design, development, and delivery of automatic equipment, integration systems, and digital transformation solutions to support global testing strategy and R&D roadmap. This position facilitates the modernization initiatives with Test Lab Engineer, Reliability Engineer, and NPD Engineer to build the new test system for the new products, with high accuracy and on time. This role is a fundamental part of our test engineering team located in a fast-paced environment. We are looking for a self-motivated individual with proven integrated automation experience, as well as someone who exhibits the drive for continuous improvement.
KEY RESPONSIBILITIES AND AUTHORITIES
1. Project Management
- Attend improvement meetings, and work with the Team to develop action plans for new test system development and scheduling needs.
- Coordinate development plan and follow-up actions, including but not limited to Conceptualization or Process Analysis, Design, Simulation & Prototyping, Testing & Deployment.
- Create collaborative project communication channels with the Global team, with the Reliability Engineer/NPD Engineer/Test Engineer.
- Develop and maintain Gantt Charts, Project Schedules, Risk Assessments, and Contingency Plans.
- Develop agendas to facilitate and document project meetings.
- Deliver formal presentations to leadership regarding project status.
- Manage suppliers of capital equipment for turn-key applications/custom equipment.
- Manage the cost, timing, and budget of each project.
2. Automated Test System Development
- Conduct/ lead research, development, and implementation of new technology to build the new automation test system and improve the current testing process, accuracy, reliability, and visuality.
- Work with/ lead the builds of simulation, and real prototypes to confirm feasibility as well as deployment time/cost estimates and test procedures to commit to quality, and delivery initiatives with an aggressive focus on breakthrough process and technology improvements to achieve a substantial competitive advantage.
- Ensure proper management of global strategy, sharing and updating the knowledge and technology with the global test team.
3. Team Leading and People Development
- Develop Mechatronic engineer/Electronic Engineer specialist capabilities by identifying strengths, gaps, and expectations as well as continually devoting to individual development and mentorship.
- Nurture and empower leadership culture with an appreciation of Milwaukee's core values.
- Drive the team’s performance to committed KPIs and key objectives.
- Engage in operational management and strategic activities, align personnel and team’s organizational chart planning to the company’s target picture.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS
1. Education: Bachelor's degree in Electronics/Automation/Mechatronics/Industrial engineering.
2. Experience:
- Minimum 5 years in automation system development.
- Minimum 3 years in team leading.
3. Knowledge: Automation system, measurement uncertainty.
4. Functional skills:
- Specialty skills, understanding, and knowledge in Robotics, Factory Automation, Automation Control, and Software and Electrical Design.
- Skills in 2D/3D drawing, PLC programming, LabVIEW programming
5. Other Skills:
- Excellent English skills in both written and verbal communication.
- Strong leadership with a sense of urgency, a team developer with excellent communication, envisioning, and planning skills.
- Being eager to learn, coach, and share. Being proactive in promoting innovative courses by the ability to develop agile decision-making and grasp technical concepts quickly.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
SOHACO GROUP là nhà sản xuất, nhập khẩu và phân phối Dược phẩm hàng đầu của Việt Nam. SOHACO có nhà máy sản xuất dược phẩm hiện đại, có hệ thống phân phối dược phẩm toàn quốc. SOHACO phát triển bền vững trong 25 năm qua cùng với 8 đơn vị thành viên và gần 1000 nhân sự. Vào ngày 12 / 4 / 2018 vừa qua Sohaco Group đã rất vinh dự được đón nhận huân chương lao động hạng nhất do Nhà nước trao tặng. Được thành lập từ năm 2009 đến nay, SOHACO đang là một trong những đơn vị hàng đầu cung cấp Giải pháp toàn diện cho nhiều lĩnh vực
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Bơi lội
- Được tham quan, nghỉ mát trong và ngoài nước.
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Với định hướng hoạt động chuyên nghiệp hóa phát triển theo hình thái Group vững mạnh cùng sự hợp tác của chuyên gia trong và ngoài nước về:
- NĂNG LƯỢNG TÁI TẠO – BẤT ĐỘNG SẢN – XÂY DỰNG – Y TẾ – GIÁO DỤC
- Trở thành công ty nằm trong Top 10 ngành dược Việt Nam, có mô hình quản trị tiên tiến và trách nhiệm xã hội.
- Chúng tôi không ngừng phát triển và sáng tạo vì sức khỏe và chất lượng cuộc sống của cộng đồng