Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Chăm sóc sức khỏe
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Vận tải
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Cập nhật 12/01/2025 21:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed
Brand & Product Marketing
Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed
235 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. Product Strategy and Planning:

- Learn and analyze documents (English, Vietnamese) on technology development trends for consumer audio and home audio products in Vietnamese and world markets.

- Collaborate with the execution team to define and align product development strategies with overall business objectives.

- Conduct market research to identify trends, customer needs, and competitive landscape.

- Develop a comprehensive product roadmap based on market insights and company goals.


2. Brand Ideation and Conceptualization:

- Lead brainstorming sessions to generate innovative product ideas.

- Work closely with design and engineering teams to translate concepts into viable product prototypes.

- Evaluate and prioritize product concepts based on feasibility, market demand, and strategic alignment.


3. Project Management:

- Develop and maintain project timelines, ensuring timely delivery of products to market.

- Oversee the entire product development lifecycle, from concept to production.

- Manage budgets and resources effectively to meet project goals.


4. Market Launch:

- Develop and execute go-to-market strategies for new product launches.

- Develop advertising & promotion plans, and creative briefs and guide creative direction to meet objectives for all advertising, promotion, and public-facing communications, including print, digital, and video assets.

- Manage content, specs, sales kit, and updates for customer and internal touch points, participating in events, documenting business processes, and providing additional sales support.

- Develop communication training materials about products.


Requirements:

- Bachelor‘s degree in Product Design, Marketing, Business, or a related field.

- Minimum 2 years of experience in product development or brand & product marketing positions.

- Documenting, reporting, and presentation skills, SQL or Power BI is an advantage.

- Solid knowledge of e-commerce, and social media advertising.

- Strong research and data synthesis skills.

- Experience working in the audio, electronics, and Cross Border Seller industries is advantageous.


Benefits:

- Comprehensive benefits package: Social insurance, Health insurance, Periodic health examination

- Holiday entitlement: Saturday, Sunday / National Holidays & Annual Leave by the Labor Code

- 13th month salary

- Yearly company trip

- Exposure to strong mentorship and leadership examples

- Development of knowledge and understanding of audio/tech industries with a great network of notable partners and industry experts

- Be a valuable member of a close-knit, collaborative, and dynamic team that encourages networking and self-development


Location:

157 Nguyen Van Troi, Ward 11, Phu Nhuan District

5-7 D52, Ward 12, Tan Binh District.

Time: 9:00 - 18:00 Monday - Friday

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed
Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Trải qua giai đoạn 5 năm xây dựng và phát triển đến nay, STARMED đã in dấu những bước chân của mình trên mảnh đất hình chữ S mạnh mẽ hơn với hệ thống Trình dược viên, cộng tác viên phân phối bán hàng tại 63/63 tỉnh thành trên cả nước, trở thành một Tập đoàn Dược phẩm lớn mạnh với 2 Công ty con, gần 400 nhân sự tập đoàn cùng hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại. Các sản phẩm được sản xuất với quy trình nghiêm ngặt cùng công thức độc quyền sáng chế, trong đó phải kể đến nhãn hàng chủ lực Dr Papie, đã có độ phủ lớn trên thị trường, có mặt trong gian hàng của nhiều đối tác từ hệ thống nhà thuốc như Pharmacity, nhà thuốc Long Châu,... tới hệ thống mẹ và bé Con Cưng, Bibo Mart, Kids Plaza,...cùng các bệnh viện lớn như Thu Cúc, bệnh viện phụ sản Trung Ương.

Với tầm nhìn lớn trở thành Công ty dược phẩm số 1 Việt Nam cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe trẻ em và khát vọng vươn ra toàn cầu, cắm ngọn cờ Việt Nam trên bản đồ xuất khẩu Dược Mỹ Phẩm & trang thiết bị y tế thế giới, STARMED theo đuổi sứ mệnh mang đến những sản phẩm có hiệu quả và chất lượng tốt nhất bằng sự thấu hiểu và tình yêu với trẻ em.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Click để đánh giá