Mô tả công việc
-Marketing campaign (banner, video, poster,…)
-Follow projects and manage project advertisement;
-Make design for products, services;
-Follow up the concept creation and development, design direction, management and execution of overall visual language.
-Work across teams regarding branding and visual hierarchy including interactive, pre- and post-production video, social and photography direction
-Interpret and apply brand identity standards effortlessly across all mediums.
-Construct packaging mock-ups (including packaging dielines)
-Work collaboratively to design various marketing collateral such as packaging, brochures, point of purchase signage/displays, product images and web-related graphics, such as banners, posters, stories, gif animations and landing pages etc.
-Other tasks upon request.
Quyền lợi được hưởng
Dùng cơm trưa tại canteen khách sạn
Thưởng lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Yêu cầu công việc
-At least 3 year’s experience for designer position;
-Priority the candidates have experience working as designers for F&B and Night life field;
-Be proficient in creative software from Adobe (especially Photoshop, Illustrator, Animate, After effects, premiere), Video Editing, and related graphic software;
-Experience with After Effects and/or Blender;
I-llustration and drawing skills including pencil, spray paint, paint and pen mediums, especially for anime or other comic book styles or graffiti is a plus;
-Fast-paced environment to produce quality output without compromising on the quality;
-Need to quickly adapt to new platforms and media;
-Be responsible for time management;
-Can communication in English
Yêu cầu hồ sơ
Trải qua giai đoạn 5 năm xây dựng và phát triển đến nay, STARMED đã in dấu những bước chân của mình trên mảnh đất hình chữ S mạnh mẽ hơn với hệ thống Trình dược viên, cộng tác viên phân phối bán hàng tại 63/63 tỉnh thành trên cả nước, trở thành một Tập đoàn Dược phẩm lớn mạnh với 2 Công ty con, gần 400 nhân sự tập đoàn cùng hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại. Các sản phẩm được sản xuất với quy trình nghiêm ngặt cùng công thức độc quyền sáng chế, trong đó phải kể đến nhãn hàng chủ lực Dr Papie, đã có độ phủ lớn trên thị trường, có mặt trong gian hàng của nhiều đối tác từ hệ thống nhà thuốc như Pharmacity, nhà thuốc Long Châu,... tới hệ thống mẹ và bé Con Cưng, Bibo Mart, Kids Plaza,...cùng các bệnh viện lớn như Thu Cúc, bệnh viện phụ sản Trung Ương.
Với tầm nhìn lớn trở thành Công ty dược phẩm số 1 Việt Nam cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe trẻ em và khát vọng vươn ra toàn cầu, cắm ngọn cờ Việt Nam trên bản đồ xuất khẩu Dược Mỹ Phẩm & trang thiết bị y tế thế giới, STARMED theo đuổi sứ mệnh mang đến những sản phẩm có hiệu quả và chất lượng tốt nhất bằng sự thấu hiểu và tình yêu với trẻ em.