Việc làm Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Cập nhật 23/12/2024 13:38
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed
Marketing & Branding Manager
Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed
231 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 6 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

  • Strategic Leadership and Planning (35%)
  • Define and support the overall Brand & Marketing integrated strategy in collaboration with the regional marketing team.
  • Develop and execute Go-to-Market Strategies, including ATL/BTL/TTL or 360 Plans, to ensure cohesive and impactful brand presence.
  • Identify target audiences, set objectives, and outline desired outcomes for marketing campaigns
  • Brand Management (20%)
  • Ensure a coherent and consistent brand image across all retail touchpoints in our customers' physical stores.
  • Drive meaningful campaigns, partnerships, tie-ups, and promotions to enhance brand relevance and strengthen brand and customer engagement
  • Budget Management (15%)
  • Ensure efficient use of the assigned budget to deliver maximum brand amplification.
  • Track and report on marketing expenditures, ensuring cost-effective strategies and high ROI
  • Campaign Development (20%)
  • Develop and oversee the content of marketing campaigns, ensuring alignment with brand guidelines and market requirements.
  • Lead in-house marketing team and creative agencies to develop communication ideas and collateral for campaign projects
  • Market Insights and Trends (5%)
  • Identify new trends and insights to drive effective marketing activities that increase brand awareness, consideration, and conversion.
  • Analyze market data and recommend innovative strategies to stay ahead of industry trends
  • Collaboration and Execution (5%)
  • Work with internal and external teams to ensure that tasks are completed, and programs are delivered on time
  • Execute all public relations activities, including liaising with agencies to craft adaptable PR plans for the local market
  • Develop and execute creative marketing events and all communications initiatives in accordance with the principal's strategic direction

Requirements

  • Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns.
  • Strong leadership and team management skills.
  • Excellent communication and interpersonal skills. English language proficiency is preferred.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms.
  • Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
  • Ability to work independently and manage multiple projects simultaneously
  • Bachelor’s degree in marketing, Business Administration, or a related field.
  • At least 6-8 years of experience in marketing, with a focus on FMCG and rural markets
  • Stakeholder management - working together with multiple ops personnel
  • Strategic and Results-driven – strong in conceptualizing and planning
  • Leadership - the candidate will lead the local marketing team
  • Strong Analytical Skills - ability to interpret data to make informed decisions
  • Comfortable with uncertainty - the role will evolve according to business needs
  • Advanced English
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed
Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Trải qua giai đoạn 5 năm xây dựng và phát triển đến nay, STARMED đã in dấu những bước chân của mình trên mảnh đất hình chữ S mạnh mẽ hơn với hệ thống Trình dược viên, cộng tác viên phân phối bán hàng tại 63/63 tỉnh thành trên cả nước, trở thành một Tập đoàn Dược phẩm lớn mạnh với 2 Công ty con, gần 400 nhân sự tập đoàn cùng hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại. Các sản phẩm được sản xuất với quy trình nghiêm ngặt cùng công thức độc quyền sáng chế, trong đó phải kể đến nhãn hàng chủ lực Dr Papie, đã có độ phủ lớn trên thị trường, có mặt trong gian hàng của nhiều đối tác từ hệ thống nhà thuốc như Pharmacity, nhà thuốc Long Châu,... tới hệ thống mẹ và bé Con Cưng, Bibo Mart, Kids Plaza,...cùng các bệnh viện lớn như Thu Cúc, bệnh viện phụ sản Trung Ương.

Với tầm nhìn lớn trở thành Công ty dược phẩm số 1 Việt Nam cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe trẻ em và khát vọng vươn ra toàn cầu, cắm ngọn cờ Việt Nam trên bản đồ xuất khẩu Dược Mỹ Phẩm & trang thiết bị y tế thế giới, STARMED theo đuổi sứ mệnh mang đến những sản phẩm có hiệu quả và chất lượng tốt nhất bằng sự thấu hiểu và tình yêu với trẻ em.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Tập Đoàn Dược Phẩm Starmed

Click để đánh giá