Việc làm Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP

Cập nhật 29/12/2024 21:45
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Minh Anh (MIAN GROUP)
Property Manager (Residential - District 2)
Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP 4.0★
1 đánh giá 198 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Property Manager will be overall responsible for the day to day operations of the project to plan, guide and support the project toward a success by efficient management, well services provided.

JOB DESCRIPTION

Management system setting up

  • Set up the pre-opening budget operations budget;
  • Build up the organization chart and job descriptions for the Property Manager and all operational staffs;
  • Establish resident’s handbook and fit out guidance book;
  • Set up standard templates and prepare for reports including operational report, profit loss statement, periodical operation plan, etc.;
  • Set up standard working procedures for staffs and sub contractors;
  • Select and monitor sub contractors such as M&E maintenance, security service, pest control, gardening landscaping, janitorial service, etc.;
  • Assist developer in handover process of the project and provide related documents;

Operation management

  • Implement all operational systems and procedures in accordance with the Company’s Operational Procedures;
  • Maintain the development to the highest standards;
  • Maintain the development to the highest standards;
  • Ensure smooth operation of all plant and equipment;
  • Ensure that all operations and maintenance must be undertaken correctly and legally;
  • Take responsible in establishing rules/regulations regarding health safety;
  • Ensure that all operations and maintenance must be undertaken in accordance with the policies and agreement of
  • developer and their contractors;
  • Confirm maintenance schedule, which must be included in the monthly report;
  • Coordinate with Chief Engineer to ensure effective supervision of technicians and contractors;

Human Resources Management

  • Ensure all new employees will officially be welcomed and attend company’s orientation;
  • Build up personal development plan with employees annually;
  • Recruit, train as well as give each staff chances to develop themselves;
  • Conduct a minimum of 2 performance appraisals per year for all staffs;
  • Ensure all employees always maintain work ethics and obey to company’s code of conduct;
  • Ensure Savills Group Policies for employee are adhered to;

Accounting and Financial Services

  • Strictly control all expenses related to property and effectively utilize budget to avoid overspending;
  • Supervise the payment process of management fee as well as other fees (from residents to developer) and the process of issuing invoices;
  • Record all documents related to payment process and all accounts related to management process of current projects;

System report

  • Financial report details of payments, bad debt repossess and consultancy for developer;
  • Monthly Operations report operations management of the property, recommendations for redecoration, improvements, etc ..(if any);

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 5 years experience in related field;
  • Proficient English (both spoken and written);
  • Proactive, competent, flexible and willing to learn;
  • Business related knowledge and a good sense of current issues;

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác: Theo quy định của Công ty
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Cơ hội huấn luyện: Có
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: 6 ngày/tuần (48h/tuần)
  • Đồng nghiệp: Chuyên nghiệp, hợp tác
  • Phúc lợi: Đầy đủ theo quy định của Luật và theo quy định của Công ty
  • Ngày nghỉ: 12 ngày phép/năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Minh Anh (MIAN GROUP)
Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...

Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.


Review Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP

4.0
1 review

19/11/2024
Kỹ sư điện tử tại Hồ Chí Minh

Công ty cũng thân thiện. Chế độ các thứ tốt.(RV)

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP

Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP

Click để đánh giá