Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nova Service

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Chăm sóc sức khỏe
Quản lý sản phẩm & dự án
An ninh - Bảo vệ
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Du lịch, khách sạn

Việc làm Nova Service

Cập nhật 18/01/2025 12:18
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN NOVA SERVICE
HCM - Operation Specialist (Flying Tiger)
Nova Service
244 việc làm 86 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

I. JOB BRIEF:

Operation Specialist will be responsible for overall daily operation of all assigned stores, ensuring excellent customer services are provided and the sales target are met. This position will also be responsible to train, coach, and motivate staff to perform their duties at their best.

II. JOB RELATION:

1. Direct superior: Brand Manager, Group Brand Director

2. Direct reports: Store team

3. Major internal communication:

4. Major external communications:

III. DETAILED JOB DESCRIPTION:

1. Business performance

- P&L responsibility for Store Operations.

- Optimize cost spend and maximize revenue.

- Implement the global Flying Tiger Copenhagen store concept through the Store Operations Manual and ensure implementation in all stores. Reporting on implementation to be closely followed through applicable platforms (Instore Excellence app)

- Organize sales competitions and drive retail excellence in market.

- Responsibility for the working environment, complying with local labor rules and guidelines.

- Support complaint resolution and customer service when products issues are identified, escalating to Zebra A/S as required.

2. Leadership:

- Hire new Area Managers and handle replacements, if needed

- Regularly mentor, coach, and support Area Managers towards maximum performance

- Approve salaries and staff hours for all store staff.

- Leads from the field where 50-70% of their time is spent.

- Setting objectives and establishing framework and processes for the Area Managers according to global Flying Tiger Copenhagen standards.

- Ensure Area Managers are trained to optimise the business opportunities presented within the Flying Tiger Copenhagen concept and the Store Operations Manual.

3. Budget overview, reporting/ accounting:

- Check invoices and approve their final payment.

- Check, approve and sign reports, including annual report for their market. (Partner discretion)

- Comment on monthly business reporting

4. Store Portfolio:

- Plan store renovation plans + carries out day-to-day maintenance including budget administration together with local Property & Expansion team.

- (Remaining store portfolio in handled by local Property & Expansion team, including creating expansion & consolidation plans, find opportunities for new store locations, open/ close sites, and negotiate terms for new/ renewed contracts with landlords)

Yêu Cầu Công Việc

1.    Regional Manager core skills:

-        Showing extensive knowledge of retail management best practices.

-        Being proficient in Microsoft Office applications, such as Excel, PowerPoint and Word.

-        Strong analytical skills and critical thinking to interrogate and analyze information to drive financial and business decision.

-        Commercial awareness.

-        Fluent in English verbally and written.

-        Effective communication skills to engage teams, build relationships, explain patterns, advice the business and summarize complex financial arguments in a simple way.

2.    Personal Characteristics

-        Flexible and pragmatic attitude.

-        Ability to connect, build relations and communicate effectively across cultures.

-        Ability to engage, motivate and mobilize teams based on different locations.

-        Great organizational skills and ability to perform and adapt to a high demand, time-sensitive, fast-paced changing environment.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
189 Dương Bá Trạc, Quận 8, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
NOVA SERVICE 65 Nguyễn Du, P.Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM

Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm: 

  • Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
  • Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
  • Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.

Những nghề phổ biến tại Nova Service

Bạn làm việc tại Nova Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nova Service

Nova Service

Click để đánh giá