Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Assists in leading the property’s segmented sales effort (e.g., group, transient, association, corporate, etc.) and assists in the implementation of the segment sales strategy and achieving segment revenue goals, property revenue goals and guest and employee satisfaction. Conducts all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Achieves personal booking goals.
JOB SPECIFIC TASKS
Developing & Executing Sales Strategies
Maximizing Revenue
Managing Sales Activities
Analyzing & Reporting on Sales and Financial Data
Ensuring Exceptional Customer Service
Building Successful Relationships
MANAGEMENT COMPETENCIES
Leadership
Adaptability
Communication
Problem Solving and Decision Making
Professional Demeanor
Managing Execution
Building and Contributing to Teams
Driving for Results
Planning and Organizing
Building Relationships
Coworker Relationships
Customer Relationships
Global Mindset
Generating Talent and Organizational Capability
Organizational Capability
Talent Management
Learning and Applying Professional Expertise
Applied Learning
Business Acumen
Technical Acumen - Understands and utilizes professional skills and knowledge in a specific functional area to conduct and manage everyday business operations and generate innovative solutions to approach function-specific work challenges
Basic Competencies - Fundamental competencies required for accomplishing basic work activities.
Quyền lợi được hưởng
• Local and International training course
• 05 working days | 02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Yêu cầu công việc
CANDIDATE PROFILE
• 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3 years experience in the sales and marketing or related professional area.
OR
• 4-year bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the sales and marketing or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up only for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi - Human Resources
SUNHOUSE có tên đầy đủ là Công ty cổ phần tập đoàn SUNHOUSE, tiền thân là Công ty TNHH Phú Thắng. Đây là doanh nghiệp chuyên sản xuất và kinh doanh các thiết bị gia dụng. Công ty chính thức được thành lập vào ngày 22/5/2000. Đến năm 2004, SUNHOUSE liên doanh với công ty TNHH SUNHOUSE Hàn Quốc, thành lập nên Công ty TNHH SUNHOUSE Việt Nam.
Năm 2010, SUNHOUSE chính thức được lấy tên là Công ty cổ phần Tập đoàn SUNHOUSE, đầu tư vào nhiều lĩnh vực đa dạng. Sau 19 năm hình thành và phát triển, SUNHOUSE đã gia nhập vào nhóm những doanh nghiệp nghìn tỷ, với 7 công ty thành viên và 6 cụm nhà máy, tổng diện tích hơn 60 ha. Tổng số cán bộ nhân viên làm việc tại tập đoàn lên đến hơn 2.000 người.
SUNHOUSE được đánh giá là “cánh chim đầu đàn” của ngành gia dụng Việt Nam. Không chỉ nổi tiếng trong lãnh thổ Việt Nam mà các sản phẩm mang thương hiệu này đã vươn tầm quốc tế. Hiện nay, doanh nghiệp có mạng lưới 50.000 điểm bán, sản xuất kinh doanh và hơn 600 nhóm sản phẩm gia dụng thiết yếu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm nâng cao cho CBQL và người thân trong gia đình
- Được đóng đầy đủ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi du lịch 2 năm/ 1 năm.
- Có những buổi teambuilding cho toàn nhân viên
- Party cuối năm, thâm niên và các sự kiện ngày lễ
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, Công ty TNHH Phú Thắng được thành lập, đây chính là tiền thân của Công ty cổ phần tập đoàn SUNHOUSE.
- Năm 2004, SUNHOUSE liên doanh với Công ty TNHH SUNHOUSE Hàn Quốc, thành lập Công ty TNHH SUNHOUSE Việt Nam.
- Năm 2005, Doanh nghiệp tiến hành lắp đặt dây chuyền ứng dụng công nghệ Anodized lạnh tiên tiến từ Hàn Quốc.
- Năm 2010, Chính thức lấy tên Công ty cổ phần Tập đoàn SUNHOUSE, đầu tư vào nhiều lĩnh vực đa dạng như: điện dân dụng, thiết bị nhà bếp, thiết bị điện công nghiệp, máy lọc nước, thiết bị chiếu sáng…
- Năm 2014, SUNHOUSE tiến hành mở rộng kinh doanh thêm lĩnh vực điện dân dụng
- Năm 2020, đặt ra mục tiêu trở thành tập đoàn trên 5.000 tỷ vào năm 2020, mở rộng thị trường, phục vụ 350 triệu dân.
Mission
Không ngừng nghiên cứu ứng dụng công nghệ tiên tiến giúp đại đa số người tiêu dùng có cơ hội sử dụng những sản phẩm cao cấp với giá thành hợp lý
Review Tập Đoàn Sunhouse
Công ty không bao giờ nợ lương, đến dịp lễ tết rồi đều có quà cáp cho nhân viên nhưng Deadline công việc thì rất gấp
Lương thưởng tốt nhưng có quy định chặt chẽ, ở đây nhiều việc mà gấp rút hơn chỗ khác
Môi trường chuyên nghiệp, Sunhouse chế độ đãi ngộ khá ok nhưng công việc nhiều, áp lực cao