Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.
RESPONSIBILITIES:
- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.
- Record and controls accurately wake up calls.
- Page guests in co-operation with concerned departments.
- Record all entries on traffic sheets.
- Assist guests with international calls and directory queries.
- Call guests by name whenever possible.
- Page staff member when requested.
- Abide by principles of guest privacy.
- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.
- Report on logbook daily.
- Bill call costs.
- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.
- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.
- Advise defects on switchboard equipment to Manager.
- Maintain a clean work environment.
- Attend to all guest queries and requests promptly.
- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.
- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.
- Maintain Hotel Information.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
- 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ Phần Thẻ Du Lịch Crystal Bay là công ty thành viên trực thuộc Crystal Bay Group - Tập đoàn du lịch hàng đầu tại Việt Nam, Crystal Bay Card tự hào với vị thế tiên phong mang tới những trải nghiệm sống đầy hứng khởi, những giải pháp du lịch thông minh, cùng bạn viết tiếp những chương mới trong cuốn tương lai ký.
Tại Cystal Bay Card, chúng tôi hướng tới xây dựng một môi trường làm việc Work-Life Balance: tạo dựng sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Chúng tôi khuyến khích mỗi nhân sự trong tổ chức hướng tới sự cân bằng-giúp tạo nên điều tích cực đến sức khỏe, tinh thần làm việc của mỗi thành viên. Ngôi nhà Crystal Bay Card luôn coi trọng trải nghiệm hạnh phúc của nhân sự và trân trọng những thành viên gia nhập đại gia đình Crystal Bay Card.