Các phòng ban đang tuyển dụng tại IMPC

Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Xây dựng
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ

Việc làm IMPC

Cập nhật 10/02/2025 14:20
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THIẾT KẾ VÀ QUẢN LÝ KỸ THUẬT IMP
Assistant to the President
IMPC
100 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company Description

Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.


Role Description

This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.


Qualifications

  • Strong business negotiation and strategic planning skills
  • Effective communication skills, both written and verbal
  • Proficient in administrative tasks
  • Excellent negotiation skills
  • Ability to prioritize and multitask
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Bachelor's degree in Business Administration or related field


JOB DESCRIPTION

·        Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.

·        On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign

o  Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.

o  Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.

·        Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)

·        Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.

o  Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.

o  Management and storage of documents related to Chairwoman.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 15, đường D2, Khu phức hợp Saigon Pearl, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Tổng Quan Công Ty

Thành lập năm 2016, Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP (IMPC) được thành lập năm 2016

Chúng tôi cung cấp hệ thống dịch vụ chuyên nghiệp và đồng hành cùng doanh nghiệp nhằm giải đáp các thắc mắc kịp thời trong quá trình tư vấn và vận hành.

Văn Hóa Công Ty

Sự phát triển cơ bản của Công ty Cổ phần Thiết kế và Quản lý Kỹ thuật IMP luôn bắt nguồn từ sự đầu tư thông minh, phát triển bền vững, học hỏi và sáng tạo vì lợi ích của cộng đồng, khách hàng, đối tác và công ty.

Những nghề phổ biến tại IMPC

Bạn làm việc tại IMPC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMPC

IMPC

Click để đánh giá