Mô tả công việc
Develop and implement marketing strategies to enhance brand awareness, drive traffic, track conversion rates, measure performance and prioritize marketing initiatives to achieve the business growth for Vexere's flight, train, and ferry services.
Optimize the display of features for these services on the Vexere website and app.
Partner Relationship Management:
Establish and maintain strong, collaborative relationships with airlines, Vietnam Railways, and ferries. Negotiate mutually beneficial agreements that secure competitive offerings for Vexere's customers.
Collaborate with cross-functional teams (product, tech, etc.) to ensure operational activities align with company goals.
Team Management and Operations:
Manage the daily operations of the customer service and marketing teams, ensuring smooth and efficient functioning.
Be responsible for hiring, setting KPIs, talent development, performance appraisals, feedback and motivation management for customer service and marketing teams.
Drive continuous improvement initiatives to enhance operational effectiveness and drive innovation.
Details discussed in the interview
Yêu cầu công việc
Experience in Digital Marketing or Product Marketing
Skills:
Customer focus and data-driven decision making
Critical thinking and problem-solving
Excellent communication and interpersonal skills
Time management and stakeholder management
Ability to develop and follow processes
Strong desire for personal development and ability to support others in their self-development
Proactive problem-solving mindset and high sense of responsibility
Good command of English
Quyền lợi được hưởng
Hybrid Working
Clear career progression with opportunities for advancement to key positions based on your capabilities.
Special discounted bus tickets for employees and their families.
Comprehensive periodic health check-up policies.
Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to Vietnamese labor law after the probationary period.
12 days of annual leave, with an additional day added every 3 years (convertible to salary).
Vibrant and dynamic working environment with a friendly and supportive team that shares knowledge and assists each other.
Training and development opportunities in negotiation, communication, work management, interpersonal skills, and software technology.
Other perks to be discussed during the interview.
Thành lập và đi vào hoạt động tại thị trường Việt Nam từ năm 2008, với vị thế là nhà bán lẻ tiên phong với mô hình hiện đại phong cách Hàn Quốc, CÔNG TY CỔ PHẦN TRUNG TÂM THƯƠNG MẠI LOTTE VIỆT NAM hiện điều hành 14 siêu thị trải dài khắp các tỉnh thành Việt Nam. Tiên phong với mô hình bán lẻ hiện đại, LOTTE Mart giới thiệu đến người tiêu dùng danh mục hàng hóa đa dạng hơn 50,000 mặt hàng từ thực phẩm, đồ gia dụng, thời trang, điện máy… có chất lượng vượt trội, giá cả hợp lý và dịch vụ chuyên nghiệp, tận tâm; hơn 2.100 sản phẩm nhãn hàng riêng trong đó có nhiều sản phẩm đã từng gây tiếng vang tại thị trường Hàn Quốc, góp phần nâng cao sự tiện dụng và tạo ra những trải nghiệm mua sắm thú vị cho người tiêu dùng Việt Nam, bao gồm: các gian hàng ẩm thực, vui chơi, giải trí, không gian văn hóa nghệ thuật cuối tuần, tham gia các chương trình hoạt náo thú vị tại các siêu thị LOTTE Mart trên toàn quốc…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Ngày hội gia đình, tổ chức sinh nhật, mùng 8/3 cho chị em
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, LOTTE Mart Quận 7 (TP.HCM) ra đời, từ đó, LOTTE Mart được xem là một trong những nhà bán lẻ nước ngoài đầu tiên góp mặt tại Việt Nam và phát triển thành công đến ngày nay.
- Tháng 4/2018, LOTTE Mart cho ra mắt cửa hàng tiện lợi đầu tiên tại tòa nhà PICO Cộng Hòa, cung cấp các sản phẩm phục vụ nhu cầu tiêu dùng hằng ngày, đặc biệt với sự tập trung định hướng vào dinh dưỡng bữa ăn hằng ngày, cửa hàng tiện lợi SPEED L của LOTTE Mart mang tới những giải pháp hoàn hảo cho người bận rộn, vừa tốt lại vừa tiết kiệm chi phí.
Mission
Công ty CP Trung tâm Thương mại LOTTE Việt Nam có sứ mệnh đáng tin cậy làm hài lòng khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, đồng thời tạo ra một môi trường mua sắm an toàn và lợi ích.