ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
- Plan the compliance and quality assurance plan, according to the internal policies and procedures, and CMD directions and requirements
- Execute the plan by perform an objectively evaluation of the actual practice against the key controls of the process and policy
- Collect related objective evidences to ensure the compliance with the applied policies and procedures
- Identify a non compliance issue, analyze the implication and possible risk relating to the assurance result
- Report and communicate the assurance result and the recommendation to the process owner or action owner
- Ensure that the action owner has cleared and committed on the solution to be taken
- Track and validate the taken actions until it completed
- Provide a management review report in a regular period to the CMD and related managements
- Be the first point of contact of TMNVN and TFS regarding the Data Privacy matters, to work with Regional Data Privacy Governance team for the execution of the PDPD implementation project
- Cooperate with the local working team and regional working team for the implementation of the PDPD tasks
- Facilitate the meeting of the PDPD tracking and taking the meeting minutes
- Track and report the status of PDPD project
- Support the CMD for the Data Privacy compliance assurance
REQUIREMENTS
- BS degree in banking or Finance, law, economic,
- Have work experience as auditor or internal auditor or compliance, or quality assurance, preferable in lending, financial, banking, etc.
- Ability to understand key controls of process or policy according to the regulations
- Ability to constructively evaluate the policy and process, and driving the policy and process to be applied in the practice
- Ability to manipulate large amounts of data and to compile detailed reports
- Proven knowledge of auditing standards and procedures, laws, rules and regulations
- High attention to detail and excellent analytical skills
- Sound independent judgment
- Ability to collect, analyze, evaluate, and synthesize information
- Ability to work independently, work in teams, make plans.
BENEFITS:
- Compensation:
+ Salary increment and bonus based on OKRs mid-year and year-end review.
+ 13th-14th month salary in accordance with Company’s policies and regulations.
+ 12 days of leave with full salary.
+ Meal, gasoline, and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance, depend on role and position
+ Annual summer vacation, Team-building activities monthly.
+ Holidays bonus
+ Learning and Development programs
+ And other benefits according to the Company’s compensation system.
- Other information:
+ Office hours: Monday- Friday, from 8:30am-5:45pm.
+ Friendly, high-performance, dynamic, and modern working environment in a leading Fintech company in Southeast Asia.
+ Working with the modern equipment needed to improve work efficiency.
+ Cooperating and working with many domestic and multinational partners.
CÔNG TY CP TẬP ĐOÀN THIÊN LONG cam kết mang đến những sản phẩm, văn phòng phẩm, dịch vụ chất lượng tốt nhất phục vụ cho việc học tập, làm việc, sáng tạo góp phần chinh phục đỉnh cao tri thức của nhân loại.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHTN, BHXH, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được mua Bảo hiểm tai nạn 24/24 do Công ty đài thọ 100% chi phí.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tour du lịch hàng năm
- Tổ chức các dịp lễ như Happy women’s, tết trung thu, design thinking
Lịch sử thành lập
- Giai đoạn 1981 - 1995, Đầu tư trang thiết bị và xây dựng cơ sở bút bi Thiên Long. Bắt đầu xâm nhập thị trường bút viết trong nước.
- Giai đoạn 1996 - 2004, Công ty TNHH SX-TM Thiên Long ra đời. Đẩy mạnh năng lực sản xuất, đa dạng hóa mẫu mã sản phẩm. Ngày càng phát triển và nâng cao chất lượng sản phẩm đáp ứng nhu cầu mở rộng của thị trường.
- Giai đoạn 2005 - 2007, Chuyển đổi mô hình sang Công ty Cổ phần SX-TM Thiên Long vào năm 2005. Trong giai đoạn này,Thiên Long đã phát triển mạnh mẽ cả về sản phẩm lẫn thương hiệu.
- Giai đoạn 2008 - 2011, Công ty được đổi tên thành Công ty CP Tập Đoàn Thiên Long. Năm 2010 tiến hành niêm yết cổ phiếu trên sàn chứng khoán Hồ Chí Minh với mã chứng khoán là TLG. Trong giai đoạn này sản phẩm của Công ty đã chiếm lĩnh và khẳng định được vị thế tại thị trường trong nước. Bước đầu xâm nhập ra thị trường quốc tế.
- Giai đoạn 2012 - 2016, Ở giai đoạn này, Thiên Long đã trở thành thương hiệu số 1 về văn phòng phẩm tại Việt Nam. Chiến khoảng 60% thị phần trong nước. Thị trường xuất khẩu ra thị trường quốc tế ngày một rộng mở.
- Giai đoạn 2017 - 2019, xuất khẩu tới 65 quốc gia, trong đó Công ty đã có mặt tại tất cả quốc gia Đông Nam Á. Chính thức cho ra mắt website TMĐT FlexOffice.com.
Mission
- Thiên Long cam kết mang đến những sản phẩm văn phòng phẩm dịch vụ chất lượng tốt nhất phục vụ cho việc học tập, làm việc, sáng tạo góp phần chinh phục đỉnh cao tri thức của nhân loại.
Review THIÊN LONG
HR hiện tại cũng không ngừng nói xấu HRD cũ, và tranh cãi giữa các bộ phận luôn căng thẳng
Mấy năm rồi doanh thu vẫn đứng chân tại chỗ (RV)
Công ty chả có định hướng gì rõ ràng và nhất quán. Chính sách và KPI thích thì đổi (RV)