Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Services:
- Warmly welcome customers in person or via telephone.
- Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
- Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
- Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
- Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
- Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
- Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.
Team Management:
- Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
- Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
- Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.
Agency Admin Support:
- Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
- Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.
Premium Control:
- Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
- Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.
Office Administration:
- Oversee office supplies, assets, and facilities management.
- Answer calls and perform general reception tasks.
- Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.
Other Tasks:
- Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
- Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
- Ensure timely distribution of all correspondence.
Benefits
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College.
- At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
- Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
- Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
- Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
- Excellent verbal and written communication.
- Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
- Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
- Proficient in MS Office; English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái