Mô tả công việc
Projects Administration:
Assists Construction Management Manager in all administrative work as his personal assistant.
Co-ordinates for department meetings, take minutes of meeting and maintain records for the department.
Acts as a coordinator between CMD and other related partners to ensure the smooth running of a project at all stages.
Manages all the site claims sent by Site Engineer/QC Erection. Check and verify them before sending them to CSD.
Liaise with other departments regarding corporate issues and provide periodical reports as required.
Documents Control:
Manage all documents of sub-contractors, get their proposal, evaluate their profiles before sending them to Construction Management Manager.
Maintain a proper and user-friendly filing and document control system for recording and tracking of all documents for the project and department.
Provides interpretation and translation of documents as requested upon.
Be responsible for weekly/monthly/yearly report of the department
Assists Construction Management Manager in all administrative work as his personal assistant.
Co-ordinates for department meetings, take minutes of meeting and maintain records for the department.
Acts as a coordinator between CMD and other related partners to ensure the smooth running of a project at all stages.
Manages all the site claims sent by Site Engineer/QC Erection. Check and verify them before sending them to CSD.
Liaise with other departments regarding corporate issues and provide periodical reports as required.
Manage all documents of sub-contractors, get their proposal, evaluate their profiles before sending them to Construction Management Manager.
Maintain a proper and user-friendly filing and document control system for recording and tracking of all documents for the project and department.
Provides interpretation and translation of documents as requested upon.
Be responsible for weekly/monthly/yearly report of the department
Yêu cầu công việc
Bachelor's Degree in Business Administration, Construction, or majors related to the company's activities.
Priority is given to personnel who have worked similarly in design, management consulting or construction companies
English skills, Computer skills, Planning skills
Ability in teamwork and handle conflicts when working in a team.
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái