I.KEY RESPONSIBILITIES:
- Support deployment, and configure tooling to support continuous integration and delivery pipelines.
- Engage in projects as needed, work collaboratively with other team members, communicate effectively, and contribute to team success.
- Support resolving issues with project teams.
- Design, deploy, and manage the infrastructure of projects.
- Responsibilities include deploying & managing several AWS services.
- Monitoring & inspecting potential issues within the system, providing material for relevant stakeholders to fix those stuff
- Analyze issues associated with cloud application malfunctioning or security vulnerabilities
- Optimize performance and cost of multiple services
- Manage & Control request & deployment flow, standardize configuration for further tracking if needed
- Contribute to business continuity by assuring systems & services continuity
II. KEY SKILLS AND QUALIFICATIONS:
- Having AWS certification
- From 3+ years of experience as a DevOps/ System Admin Engineer/SRE Engineer or similar roles
- Experience with deployment & configuration management tools
- Experience with Infrastructure as Code
- Experience with programming languages: Go, JS
- Hands-on experience with monitoring systems, broad knowledge about the pros & cons of specified monitoring tools
- Hand-on & understanding of major DevOps tools (even relevant others): Docker, Kubernetes, CI/CD tools, Terraform, Monitoring & Logging Tools...
- Experience with databases: PostgreSQL and/or MYSQL, MongoDB.
- Experience with a bash script.
- Experience in RUST and Python programming is a plus.
- Experience in Kubernetes orchestration is a plus.
- Ability to communicate in English
- Strong logical thinking abilities, self-driven, proactive, and teamwork
III. BENEFITS:
Best place to develop yourself
- Opportunity to learn and work with the most updated and newest technologies
- Flat organizational structure, your ideas, and opinions will always be welcomed and respected
- Start your own project and get funded by ITR
- The company pays for certification
And what's else
- Attractive Salary
- 15 days annual leave
- 13th-month salary
- Premium healthcare insurance benefits
- Holiday bonus such as Lunar New Year, weddings, holidays, birthdays...
- Provide lunch for employee
- Full of coffee, snacks, fruits, ... to help yourself during work time.
- Many activities: Teambuilding, Company trips, football,…
- Opportunity for personal development through professional courses
- Annual health-check program (twice a year) to protect and care about your health
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái