Mô tả công việc
• Conduct workshops, interviews, and process mapping to understand current business processes and identify areas for improvement.
• Translate complex business requirements into functional specifications for the development team.
• Product Design: Work closely with the development team to design and configure the system to meet specific requirements.
• Map business processes to system functionalities, ensuring optimal configuration and utilization of the system.
• Develop detailed functional specifications and test cases.
• Implementation and Testing: Support the implementation of the system, including data migration, user training, and go-live activities.
• Conduct thorough testing to ensure the system meets all functional and non-functional requirements.
• Troubleshoot and resolve any issues that arise during the implementation process.
• Post-Implementation Support: Provide ongoing support to users/clients after go-live, including answering questions, resolving issues, and conducting user training.
• Identify opportunities for process improvement and system enhancements.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Finance, Accounting, Information Systems, or a related field.
• 2-3 years of experience in a business analyst role, preferably in the real estate domain.
• Experience with E-commerce/CRM systems, preferably real estate related or similar solutions.
• Excellent analytical and problem-solving skills.
• Ability to translate complex business requirements into technical specifications.
• Strong communication and interpersonal skills.
• Good at English communication is a plus.
• Familiar with product wireframe or product management tools such as Figma, Jira, ...
• Attention to details, strong knowledge in generating process documentation
• Be able to self-managed.
• Be able to work independently or in a team with Agile.
• Good attitude and professional behavior.
• Enthusiastic, accurate, patient, honest, and willing to learn new technology.
Preferred Qualifications:
• Experience with data analysis.
• Understanding of software development methodologies.
• Certification in business analysis or project management.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng Lễ, Tết
Chăm sóc sức khoẻ
BHXH tham gia trên lương HĐLĐ (full lương), Tham gia Công Đoàn
BHSK 24/24 PVI, Khám sức khoẻ hàng năm
Hoạt động nhóm
Tham gia hoạt động teambuilding, Hội thao
Xem thêm
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái