🏤 HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
⏰ Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
👉🏼 Responsibilities and Duties:
- Enhance customer service to drive engagement and organic growth;
- Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;
- Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;
- Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;
- Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;
- Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;
- Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;
- Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;
- Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;
- Analyze performance data and prepare reports for evaluation;
- Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;
- Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
✔️Qualifications and Skills:
- At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);
- Fluency in English (4 skills);
- Proficient with customer service software, tools, and multi-channel service;
- Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;
- Strong experience handling complaints and leading teams in fast-paced environments, high-performing teams;
- Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;
- Awareness of the latest industry trends and technologies;
- Advanced troubleshooting, multitasking, and client-facing communication skills.
👏🏼 Benefits:
● Competitive salary in line with experience and capability;
● Package Salary: 13 months of salary;
● Performance reviews twice a year;
● Premium health care Package for all employee;
● Social, health & unemployment insurance ;
● Annual leave days: 12 days/year;
● Work from home: 3 days/ month;
● Company trip, team building;
● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái