Mô tả công việc
Time:
Early Shift: 8:00-17:00
Late Shift: 12:00-21:00
Working Day: 5.5 Days per Week
Description:
- Respond to customer queries in a timely and accurate way, via email, chat, and phone.
- Identify customer needs and help customers use specific features.
- Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or
impersonating users).
- Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions
with customers.
- Share feature requests and effective workarounds with team members.
- Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved.
- Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing teams.
- Ensure the customers are well supported and happy with our service.
- Reporting illegal videos in social media.
- Posting products on online sales channels (E-commerce platform)
- Assist manager to create a User guidance/Help Center.
- Assist finance to send monthly invoices and check payment status from clients
- Perform Telesale/Sales task per required quota daily ,weekly ,monthly (40% bandwidth of working)
- Other ad-hoc tasks as assigned by the head of the department
Yêu cầu công việc
- Proficient in using the Internet and Microsoft.
- Zendesk proficient is highly referable. Technical background is appreciated.
- Able to work in English.
- Good customer service skills
- Team work, good communication.
- Self-discipline, initiative, detail-oriented and responsibility.
Quyền lợi được hưởng
Company Trip, Annual Health Check
Fonos Annual Membership after probation.
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái