Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Inventory Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Kiểm Kê) - Logistics
Job Code: 112884
- Working location: Duc Hoa District, Long An Province
- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND
Responsibility
1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.
2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.
3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.
4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.
5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances, and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.
6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.
7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.
8. Report and resolve issues that arise in daily operations.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experienced with inventory control and management
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices.
・Knowledge:
- Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, using Transportation management systems (TMS)
・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage
and develop a team
・Skills:
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill
<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Bảo Tín Minh Châu là một trong những công ty uy tín hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh và chế tác vàng bạc đá quý tại Việt Nam. Với gần 30 năm phát triển, Bảo Tín Minh Châu đã có 5 cơ sở kinh doanh tại Hà Nội và trên 100 đại lý, điểm kinh doanh trên toàn quốc với hai loại sản phẩm chính là Vàng rồng Thăng Long và Vàng trang sức chất lượng cao.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch miễn phí
- Bóng bàn
- Tennis
- Teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bảo Tín Minh Châu được thành lập vào năm 1995
Mission
- Bảo Tín Minh Châu góp phần kiến tạo vị thế ngành thời trang và trang sức Việt Nam trên trường quốc tế.
Review Bảo Tín Minh Châu
Nếu thích môi trường thoải mái, ko gò bó thì nên tránh, còn chịu đựng được thì cũng khá ổn định. (FB)
BTMC ngoài các chế độ phúc lợi thì mỗi tháng được Bộ phận y tế thăm khám sức khỏe một lần. (rv)
Công ty lớn, lương cũng ổn, chế độ theo luật (Fb)