Mô tả công việc
- To oversee the management of all matters of labor contract, salary, insurance, and benefits
- Daily/ weekly/ monthly check and control days off per month, day off in lieu, compensation leave, annual leave.
- Be responsible for monthly payroll including checking and summarizing attendance record, overtime record, sending monthly payslip to employees.
- Ensure accurate monthly SMUI, PIT contribution and on-time payment as regulated by Law.
- To register all labor, insurance policy (social insurance, accident insurance ...) for all staff of the Hotel.
- Ensures that reporting functions are up-to-date and in compliance with government regulations.
- Follow up labor contract/ annex expiry and proceed contract renewal.
- To coordinate with Human Resources Officer to keep track of issuing uniforms, name tags, health insurance cards... Reclaim them when employees leave jobs.
- Ensure accurate on-boarding and termination process including documentation preparation, communication to related department, exit interview and onboard/off-board checklist.
- Ensure accurate and up-to-date employee data base as well as completion of employee’s personal profile.
- To settle other non-cash benefits and cash benefits for the employees.
- To coordinate with the Trade Union in organizing activities for employees.
- Make and control budget of in charged tasks. To assist in ensuring that the departmental operational budget is strictly adhered to and that all expenses are strictly controlled.
- Complete necessary documents to apply for work permit, visa, residence card for expats and their families once working at the company.
- Usually update, prepare daily, monthly, quarterly, yearly report related to in charged tasks.
- To check and classify documents, proposal... and submit to General Manager for approval
- To be responsible for officer who be in charge of human resources administration in case of their absence.
- Participate to supervise staff house and employee areas.
- Participate to organize and conduct employee activities.
Quyền lợi được hưởng
Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm
Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree or Diploma in Human Resources or Business Administration
- Minimum 1 years of experience in similar position.
- Fair English communication skill.
- Good knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint. Knowledge of CADENA system is a plus.
- Good communication and customer contact skills.
- Fairness and objectivity.
- Interact professionally and maintain effective working relationships with management, vendors and co-workers. Tactful, friendly but firm manner.
- Ability to maintain confidentiality of sensitive materials and information
- Well-presented and professionally groomed at all times.
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :
Số điện thoại : 0254.3837.888
Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.
Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.
Công ty TNHH Bình Việt Đức gọi tắt là BIVID được thành lập vào năm 2005, với trụ sở chính tại TP.HCM và 3 chi nhánh ở Hà Nội, Đà Nẵng và Cần Thơ để cung cấp các dịch vụ của công ty cho tất cả các khu vực và tỉnh thành trên cả nước.
Khởi đầu với những sản phẩm được cấp phép lưu hành vào năm 2006, cho đến nay công ty BÌNH VIỆT ĐỨC đã có hơn 100 số đăng ký, là một trong số ít các công ty dược phẩm sở hữu số lượng lớn giấy phép cho sản phẩm nhập khẩu tại Việt Nam.
Bên cạnh hoạt động đăng ký thuốc, marketing & bán hàng, chúng tôi đã phát triển hệ thống kho, logistic, và đặc biệt là hệ thống quản lý chất lượng đáp ứng đầy đủ yêu cầu theo các thông tư hướng dẫn của Bộ Y tế. Qua đó, công ty BÌNH VIỆT ĐỨC hoàn toàn có đủ điều kiện nhập khẩu không chỉ đối với các sản phẩm của mình mà còn cung cấp dịch vụ cho các công ty khác, đồng thời là công ty tư nhân đầu tiên tại Việt Nam được cấp phép nhập khẩu và phân phối trực tiếp thuốc hướng thần gây nghiện.
Bên cạnh lĩnh vực kinh doanh dược phẩm, công ty BÌNH VIỆT ĐỨC còn đầu tư vào dự án sản xuất phân đoạn huyết tương với những thành tựu ban đầu đạt được: giấy chứng nhận EU-GDP do Bộ Y tế Áo cấp năm 2018
Với hệ thống nhân sự và cơ cấu tổ chức hiện có, công ty BÌNH VIỆT ĐỨC có thể cung cấp các dịch vụ bao gồm Đăng ký , nhập khẩu, bảo quản và logistic, marketing, đấu thầu bán hàng cũng như các dịch vụ sau bán hàng cho tất cả các sản phẩm thuộc lĩnh vực Y Dược. Đặc biệt, vào tháng 3 năm 2019, chúng tôi còn vinh dự được Bộ Y tế Việt Nam cấp giấy chứng nhận là Tổ chức Nghiên cứu lâm sàng gọi tắt là CRO. Từ đó Bình Việt Đức trở thành công ty dược phẩm đầu tiên đáp ứng đầy đủ các yêu cầu để phát triển một sản phẩm mới trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe tại Việt Nam.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Bình Việt Đức gọi tắt là BIVID được thành lập vào năm 2005
Mission:
- Với tầm nhìn phát triển một công ty dược phẩm toàn cầu, BIVID hợp tác với các Tập đoàn Dược lớn có nhà máy đạt tiêu chuẩn GMP Châu Âu – một trong những tiêu chuẩn khắt khe nhất thế giới để tạo nên sức mạnh trong kinh doanh. Sản phẩm công ty phân phối thuộc các lĩnh vực: Dược phẩm (kháng sinh, giảm đau – hạ sốt, gây tê – mê…); Sinh phẩm y tế (huyết thanh, globulin miễn dịch); Vật tư Y tế tiêu hao; Nha khoa và Thực phẩm Chức năng.