Các phòng ban đang tuyển dụng tại CBRE Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Hành chính
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm CBRE Việt Nam

Cập nhật 22/01/2025 16:16
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
[HCM] Customer Service & Satisfaction Executive
CBRE Việt Nam 4.0★
20 đánh giá 217 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc

Primary Objective:

- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.

Key Activities:

1. Report
2. Data Analysis
3. Customer Satisfaction
4. Marketing Research (Service)
5. Ad-hoc Jobs/ Project

Roles and responsibilities:

1. Report (10%)
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting

2. Data Analysis (20%)
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping

3. Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly

4. Marketing Research (Service) (10%)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors

5. Ad-hoc Jobs/ Project (30%)
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:

1. University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing

2. Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers

3. Deep process know-how

4. Fluent in English communication (verbal/written)

5. Have a polite, tactful and friendly attitude

6. Have good understanding of the needs of customers

7. Excellent problem analysis and problem resolution skills

Preferred skills

1. Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level .

2. Japanese language

3. Excellent communication and presentation.

4. Proven leadership, motivation and people.

5. Analytical and organizational leadership.

6. Strategic thinking and project management skills

7. Self-directed, high energy and proactive working style

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

– 13 month salary

– Performance bonus

– Transportation allowance

– Meal at canteen

– Premium healthcare

– Full salary social insurance

– 1-day work from home per week (as approved by HOD)

– 12 days annual leaves

– Many opportunities of development (transfer, promote)

– Training and learning development;

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
CBRE Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 13, Toà nhà AB Tower, 76A, Lê Lai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, TPHCM, Việt Nam

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam được nhận định là “đại gia dịch vụ bất động sản” có tiếng trên thị trường. CBRE không chỉ được nhiều chủ đầu tư tin tưởng “chọn mặt gửi vàng”, làm quản lý vận hành các dự án của mình mà đơn vị này còn chuyên cung cấp các báo cáo uy tín và khảo sát chuyên nghiệp về thị trường bất động sản.

CBRE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn CBRE – thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2019).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
  • Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lich
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2016: CBRE Việt Nam giành được giải thưởng Asia Pacific Property 2016
  • 2014: Đạt giải Nhất về tư vấn bất động sản tại South East Asia Awards
  • 2008: Đạt giải thưởng Rồng Vàng từ Thời báo Kinh tế Việt Nam
  • 2003: Công ty CBRE Việt Nam chính thức được thành lập

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là hiện thực hóa tiềm năng của khách hàng, chuyên gia và đối tác bằng cách xây dựng các giải pháp bất động sản tương lai.


Review CBRE Việt Nam

4.0
20 review

04/04/2024
Trợ lý phát triển kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Cơ hội phát triển bản thân cao

20/10/2023
Chuyên viên đầu tư tại Hồ Chí Minh

Chuyên viên tư vấn

25/10/2023
Nhân viên hành chính tại Hà Nội

Không đề xuất

Những nghề phổ biến tại CBRE Việt Nam

Bạn làm việc tại CBRE Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CBRE Việt Nam

CBRE Việt Nam

Click để đánh giá