Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Greet persons entering the office, determine nature and purpose of visit, and direct/escort to destination. Open, read, and prepare answers to routine letters. Locate and attach appropriate files to incoming correspondence requiring replies. Take and distribute meeting minutes to appropriate individuals. Handle and distribute incoming and outgoing mail. Create and maintain computer- and paper-based filing and organization systems for records, reports, documents, etc. Transmit information or documents using a computer, mail, or facsimile machine. Prepare letters, memos, and other documents using word processing, spreadsheet, database, or presentation software. Enter and retrieve information contained in computer databases using a keyboard, mouse, or trackball to update records, files, reservations, and answer inquiries from guests. Operate standard office equipment other than computers such as telephone, typewriter, fax, photocopier, calculator, and electronic peripherals. Document and communicate all guest requests/complaints to appropriate personnel.
Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
• 02 months of probation with Full salary| Service charge| Social Insurance
• Attractive remuneration package & 13th month salary
• Local and International training course
• 05 working days | 02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Yêu cầu công việc
- At least 2 years of related work experience
- Fluent English & Strong communication & Service mind & Hospitality background
- Good at Word/ Excel/ PowerPoint
- Work well under high pressure
Yêu cầu hồ sơ
• Send your CV (Picture attached & Subject: Candidate Name - Position) to Hoteljob for your application.
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up only for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi - Human Resources
Đại Siêu Thị GO! (Big C Việt Nam) là một chuỗi siêu thị của Tập đoàn Central Group. Các siêu thị của Big C được điều hành ở nhiều quốc gia trong Đông Nam Á, bao gồm Việt Nam, Thái Lan và Lào. Công ty thành lập và mở siêu thị đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan năm 1994 và phát triển mạnh mẽ từ đó. Tại Việt Nam, Big C đã mở rộng hoạt động tại nhiều khu vực và trở thành một trong những chuỗi siêu thị phổ biến nhất ở đây. Ngoài bán lẻ, công ty cũng cung cấp các dịch vụ cho khách hàng như bảo hành và sửa chữa sản phẩm.
Kể từ tháng 12/2020, 5 Đại siêu thị Big C sẽ được tiến hành đổi tên thương hiệu thành Đại siêu thị GO! với thời gian dự kiến sẽ hoàn thành vào đầu tháng 01/2021. Sau đó các Đại siêu thị còn lại của tập đoàn sẽ được thay đổi hoàn toàn với tên thương hiệu mới là Đại siêu thị GO!.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHYT, BHXH, BHTN
- Bảo hiểm Tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan tập thể
- Dã ngoại
- Team-building
- Tổ chức các hoạt động như dã ngoại, picnic, tham quan, du lịch, giải trí
- Tổ chức các buổi biểu diễn văn nghệ, cuộc thi tài năng để thể hiện sự sáng tạo và tài năng của nhân viên
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, Tập đoàn Central Group thành lập công ty Tam Muội.
- Năm 1994, Mở siêu thị Big C đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan.
- Năm 1998, Big C mở rộng hoạt động tại Lào và Việt Nam. Mở siêu thị Big C đầu tiên tại TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam.
- Năm 2010, Tập đoàn Casino trở thành chủ sở hữu của Big C.
- Năm 2016, Big C Việt Nam gia nhập Tập đoàn Central Group Thái Lan.
- Năm 2018, Central Group mua lại 49% cổ phần của Casino, trở thành chủ sở hữu đa số của Big C.
- Năm 2019, Big C Thăng Long ra mắt ngày 6/12 tại Hà Nội với quy mô lớn nhất Việt Nam.
- Năm 2023, Big C Thăng Long tổ chức sự kiện giới thiệu thực phẩm từ Canada tại cửa hàng vào ngày 28/7/2023
Mission
Điểm đến của người tiêu dùng và là nhà bán lẻ tốt nhất làm hài lòng quý khách hàng.