Mô tả công việc
1. Area Management (40%):
• Understand the operation of customers in the area of responsibility.
• Manage KPI targets for each client in the responsible area.
• Control inventory - sell out of customers in the area of responsibility.
• Plan and control promotion programs, activities and cost (coverage, hiring, promotion plan, sales support activities, POSM...).
• Establish trusting relationships with clients for mutual benefits.
2. Staff Management (30%):
• Create effective sales pathways (sales, regions, opportunities, etc.).
• Deploy and oversee the Sale Representative team's KPI implementation.
• Make sure the team adheres to company requirements in its market execution.
• Training Plan - Building Team
• Build and maintain relationships with related departments.
3. Data Management (20%):
• In responsible of managing data related to sales, stores, allocation ratios, etc.
• Present the activity plan via weekly/monthly/other frequency.
• Deliver reports as requested.
4. Localized Solutions (10%):
• Find solutions and specific steps for regional development.
• Idea or proposal to expand the responsible area.
Yêu cầu công việc
• Min: Bachelor's Degree, Ideal: Financial, Sales & Marketing Knowledge
• Has at least 2 years of experience in the position of Sale Supervisor MT.
• Experience with the beverage industry and good relationship with Northern supermarket chain is an advantage.
• Leadership & interpersonal skills.
• Good command of computer and statistics.
• Strong analytical and planning skills, Customer business analysis.
• Focused on outcomes, analytical in the details.
• Decision-making based on facts and principles, as well as value-based management abilities.
• Good communication skills in both Vietnamese and English.
• Priority management, proactive, good analytic and critical thinking.
• Have ability to build relationship with customer
BENEFIT:
• Working hours: from Mon to Fri (8:00- 17:00).
• Annual leaves: 15 days per year.
• Sick leaves: 4 days per year.
• Covid leaves: no limited.
• Performance Appraisal: one per year.
• Bonus of 13th and bonus of Performance Evaluation based on company policy.
• Others: annual health checkup, general medical insurance (BIC insurance)
Quyền lợi được hưởng
Thưởng tháng 13, tháng 14 theo hiệu quả công việc
Chăm sóc sức khoẻ
Bảo hiểm sức khỏe BIC toàn diện
Máy tính xách tay
Máy tính xách tay
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”