Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Services:
- Warmly welcome customers in person or via telephone.
- Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
- Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
- Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
- Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
- Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
- Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.
Team Management:
- Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
- Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
- Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.
Agency Admin Support:
- Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
- Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.
Premium Control:
- Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
- Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.
Office Administration:
- Oversee office supplies, assets, and facilities management.
- Answer calls and perform general reception tasks.
- Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.
Other Tasks:
- Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
- Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
- Ensure timely distribution of all correspondence.
Benefits
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College.
- At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
- Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
- Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
- Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
- Excellent verbal and written communication.
- Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
- Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
- Proficient in MS Office; English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ QUỐC TẾ GGS :GGS Việt Nam là đơn vị hàng đầu về các dịch vụ hỗ trợ những du học sinh, người xuất khẩu lao động Việt Nam đang sinh sống tại nước ngoài. Điển hình là những dịch vụ sau:
Nenkin & Hoàn thuế: Dịch vụ lấy Nenkin hàng đầu tại Việt Nam với hơn 5000 hồ sơ mỗi tháng. Luôn đặt sự “Uy tín – Nhanh Chóng – Chuyên Nghiệp” lên hàng đầu.
“GGS – Đồng hành cùng người Việt”
GGS Travel: Top 1 đại lý cung cấp vé máy bay giá rẻ Quốc tế cho người Việt Nam về nước. Luôn cập nhật giá bay, chặng bay về Việt Nam nhanh nhất – giá vẻ luôn rẻ nhất!
“GGS Travel – Cùng bạn trở về!”
Ngoài ra, GGS cung cấp các dịch vụ khác như: GGS68 Entertainment, dịch thuật tiếng Nhật,… Với phương châm luôn hướng tới mục tiêu người Việt Nam ở đâu GGS ở đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2018
Mission
-
GGS Việt Nam là đơn vị uy tín hàng đầu tại Việt Nam về dịch vụ hỗ trợ lấy tiền Nenkin, hoàn miễn giảm thuế cho các bạn thực tập sinh, kỹ sư nói riêng và người lao động Việt Nam tại Nhật nói chung.Với phương châm “Khách hàng là thượng đế”, cùng với sự uy tín, tâm huyết và giàu kinh nghiệm; GGS Việt Nam quyết tâm xây dựng hướng tới một công ty thu hút khách hàng nhất trong lĩnh vực lấy tiền Nenkin, Hoàn miễn giảm thuế – nhằm mang lại giá trị và niềm tin nơi khách hàng.“GGS Việt Nam – Đồng Hành cùng người Việt”