Mô tả công việc
GENERAL MISSION
Under the managing of Front Office Manager, the Fit Lounge Supervisor is responsible for all the administrative and operation matters of Fitness Lounge; coordination and supervision of all connectors; maintaining inventory, equipment files, records and matters; and for membership promotions in order to increase the revenue. 1.Supervise and administer the implementation of the daily Fit Lounge operations.
2. Supervise and administer the implementation of Fit Lounge billing policies and practices.
3. Coordinates and schedules staff for the smooth flow of daily operation in the following areas.
a) Prepare and coordinate the working schedule of staff.
b) Assume the Fit Lounge coverage by arranging for appropriate coverage during all shifts and arranging for relief coverage of absences and emergencies.
c) Conduct trainings and/or cross trainings for staff.
d) Be able to instruct members and/or staff in proper fitness appraisals and exercise program.
4. Administer filing, record keeping of maintenance and repair of equipment matters.
5. Administer the emergency health care plan for injury and trauma.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
Be cognizant of events of members or staff that may have a disruptive effect on the flow of Fit Lounge.
Be responsible for administering the fiscal and documentary of Fit Lounge.
Be responsible for controlling expenses.
Administer the day-to-day affairs of Fit Lounge, including responding to correspondence that cannot be handled by the office staff.
Administer and plans the public relations and promotion with members and visitors, with the intent to increase membership while retaining on-going members.
Administer and plan motivational programs and ideas for in-house member activities, advertising and public relations.
Administer and plan the in-house newsletter, theme events, and bulletin boards.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
- Basic communication English.
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
CÔNG TY TNHH DƯỢC PHẨM ABBOTT VIỆT NAM cung cấp các giải pháp chăm sóc sức khỏe ưu việt hướng đến khách hàng, được xây dựng trên cơ sở khoa học và các giá trị đáng tin cậy. Dòng sản phẩm dược phẩm, y tế và dinh dưỡng đa dạng của chúng tôi bao gồm nhiều loại thuốc chuyên dụng, dụng cụ chẩn đoán và xét nghiệm y tế, thiết bị phẫu thuật xâm lấn tối thiểu, cũng như nhiều loại thực phẩm bổ sung dinh dưỡng cho trẻ sơ sinh, trẻ em và người lớn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 1945
Mission
Đồng hành cùng cam kết CNTT nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam, Abbott Việt Nam cũng đã đầu tư vào nhiều chương trình từ thiện và chăm sóc sức khỏe trong nước. Điều này bao gồm Chương trình Trị liệu Dinh dưỡng Tổng thể, xây dựng Trường tiểu học cho trẻ em có hoàn cảnh khó khăn Liên Sơn và tài trợ cho việc tái bản sách giáo khoa Nhi khoa của Đại học Y Thành phố Hồ Chí Minh, v.v.
Review Abbott
Đồng đội rất thân thiện, văn hóa công ty tốt
Môi trường làm việc năng động, sáng tạo, mang tính thử thách cao
Phù hợp cho sinh viên mới ra trường cần kinh nghiệm